כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חדש בישראל: ברקוד דו מימדי

חדש בישראל: ברקוד דו מימדי

  • ט"ז אלול התשע"א
חדש בישראל: ברקוד דו  מימדי

ScanLife, חלוצת תחום הברקוד הדו מימדי (QR Code) משיקה נציגות בישראל

הפתרון של ScanLife כולל יישום סריקה, המותקן בלמעלה מ- 40 מיליון טלפונים ברחבי העולם וכן את ממשק הניהול המתקדם ביותר בתחום Code Management Platform, המשמש חברות מדיה ומשווקים ברחבי העולם על מנת ליצור ולנהל קמפיינים עם קוד דו ממדי הניתנים למדידה.

חברת ScanLife השייכת לתאגיד Scanbuy האמריקני, ממשיכה להרחיב את פעילותה ברחבי העולם ומודיעה על הקמת סניף בישראל. ScanLife היא הספקית העולמית המובילה לפתרונות ברקוד ניידים, אשר באמצעות סריקה במצלמת הטלפון הנייד מאפשרת למעשה קישור לעולם הפיזי והדיגיטלי. החברה החלה לעסוק בתחום בשנת 2000 והיא פעילה ב- 35 מדינות. מטה החברה ממוקם בניו יורק והיא בעלת מרכזי פיתוח נוספים בסיאטל ושנחאי.

ScanLife מספקת פתרונות ברקוד דו מימדי דוגמת QR Code אך החברה גם תומכת בפונקציות מתקדמות בשימוש בברקוד חד מימדי אשר כבר נמצא על כל מוצרי הצריכה. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאופיינת ברמת תאימות גבוהה מאוד של היישום לרוב סוגי מכשירי הסלולר בעולם. לחברה כ- 60 פטנטים בתחום של לכידת ברקוד על ידי טלפון סלולרי ובייצור הברקוד עצמו. הפתרון של ScanLife כולל יישום סריקה, המותקן בלמעלה מ- 40 מיליון טלפונים ברחבי העולם וכן את ממשק הניהול המתקדם ביותר בתחום Code Management Platform, המשמש חברות מדיה ומשווקים ברחבי העולם על מנת ליצור ולנהל קמפיינים עם קוד דו ממדי הניתנים למדידה. ה- Code Management Platform מאפשר גמישות בניהול הקמפיין לכל אורכו, אפשרות לצפות בנתונים אנליטיים, כמו גם האפשרות לקבל נתונים אודות מה נסרק, מתי נסרק, מהיכן, על ידי מי ועוד.

ScanLife היא החברה היחידה בעולם שבבעלותה יישום המסוגל לקרוא את ארבעת סוגי הברקוד הנפוצים בעולם. בנוסף, בבעלות החברה קניין רוחני בלעדי של ה-EZ Code המאפשר הפעלה של מערכת הרשאות של ברקודים – מה שמאפשר יכולות של מסחר אלקטרוני, שירותי בנקאות, ביטחון ועוד.
ScanLife מעמידה לרשות מפתחים כלי פיתוח המאפשרים אינטרגרצייה מיידית עם חברות ויצרנים אשר להם אלפי ברקודים. טכנולוגיית ScanLife מאפשרת להם להפעיל את הקודים החד מימדיים על גבי המוצרים ולהפכם לנקראים מתוך הטלפון הסלולארי, וכמו כן מאפשרת מתן פרטים נוספים על המוצר, קבלת קופונים ועוד. חשוב לציין כי בכל זמן ניתן לשנות את ההפנייה של הקוד על פי הצרכים.

ScanLife היא חברה פרטית שמושקעים בה בין היתר: מוטורולה מוביליטי, מוטורולה ונצ'רס, Hudson Ventures ו- Masthead Venture Partners. את הפעילות בישראל יוביל שרון דניאל, אשר בשנת 2004 הביא לישראל את מהפיכת סקייפ. שותף לפעילות בישראל הוא אורי בן ארי, לשעבר סגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי בנס טכנולוגיות ומנכ"ל אינטרנט זהב הבינלאומית וכיום עוסק בייעוץ עסקי ובהשקעה בחברות טכנולוגיה ומוביל את פעילות קרן אתנה המובילה את פרוייקט "מחשב לכל מורה". עוד שותף לפעילות החברה בישראל הוא אברהם דותן, מנכ"ל פי גלילות, יו"ר מפעלי גז לישראל ודירקטור במספר חברות ציבוריות ופרטיות. דותן שירת במשטרת ישראל. בתפקידו האחרון בדרגת ניצב שימש כראש המטה המבצעי של משטרת ישראל.

"אנו מצפים מאוד לראות את הגידול בפעילותה של ScanLife בישראל כחלק מן המיקוד שלנו בהרחבת הפעילות הבינלאומית לשנת 2011", אומר Mike Wehrs, מנכ"ל ונשיא ScanBuy. "כניסתנו לישראל תביא את הפתרון הטוב מסוגו לשוק הישראלי, כך שמשווקים יוכלו להקים קמפיינים עם ברקוד דו ממדי ולעקוב אחר התוצאות. השוק הישראלי הוא שוק של Early Adopters ואנו מצפים לצמיחה יפה בפעילות שלנו באמצעות הסניף בישראל. כמות הסריקות של הקוד הדו מימדי עולה בקצב מדהים מדי שנה בעולם וגם בישראל, כאשר בשנת 2010 חל גידול של 1,600% במספר סריקות הברקוד הדו מימדי בעולם".

לדברי שרון דניאל, מנכ"ל ScanLife ישראל, קיימות כמעט אינספור אפשרויות שימוש יצירתיות להשתמש בקוד הדו ממדי לשימושים שונים, החל בסריקת כרטיסי ביקור דרך רכישת מוצרים און ליין ועד יישומים שונים כיד הדימיון. פתיחת המשרד המקומי של ScanLife, החברה החלוצה והמובילה בתחום הקוד הדו מימדי היא צעד חשוב עבור השוק בישראל. המותגים הידועים והמובילים בעולם משתמשים בטכנולוגיה של ScanLife על מנת להעצים את הקמפיינים השיווקיים ולהפכם לסיפור הצלחה. הצלחתה של ScanLife בעולם טמונה ביכולת הטכנולוגיה שלה לזהות בהצלחה את כל מגוון הברקודים הקיים ובעיקר בזכות כלי הניהול ומחולל הדוחות עתירי התכונות שלה. על מנת להביא את בשורת הקוד הדו ממדי לישראל אנו נמצאים כיום כבר בקשר עם משרדי פרסום, יועצי שיווק ומיתוג, משווקים וגופי מדיה שונים".


ברקוד הכל כלול
ScanLife הינה החברה היחידה המאפשרת סריקה של ארבעת סוגי ברקודים קיימים:

QR Code DATA MATRIX EZCODE והקוד החד מימדי [ הברקוד המוכר לנו ממוצרי הצריכה ]


ScanLife מבית חברת Scanbuy היא ספקית עולמית של פתרונות ברקוד הנסרקים באמצעות מצלמות הטלפונים הסלולריים. הטכנולוגיה של ScanLife כוללת יישום קורא ברקודים אוניברסלי, וממשק משתמש רב שימושי Code Management Platform. הטכנולוגיה של ScanLife מיושמת ונתמכת בידי ספקיות ויצרניות סלולר מובילות בעולם כולל ארה"ב, מקסיקו, ספרד וישראל. מנהלי מדיה ומשווקים נעזרים בפתרון זה ליצור ולנהל ברקוד דו ממדי הנמדד בקמפיינים, מיתוג מתקדם והשתלבות בעולם הסלולר. לחברת ScanLife מערך פטנטים הותיק והגדול בתעשיה, שכולל יותר מ- 30 טכנולוגיות, אשר מכסות את כלל פתרונות המובייל. עם משקיעי החברה נמנים Motorola Ventures, Hudson Ventures, Masthead Venture Partners,
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}