כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פייסבוק עוברת ליחסים קורקטיים: תאפשר לעקוב אחר סטטוסים של מי שאינם חברים

פיצ'ר חדש ברשת החברתית יאפשר לעקוב אחר סטטוסים של משתמשים בדומה לנהוג בטוויטר, מבלי לצרפם לרשימת החברים

  • ט"ז אלול התשע"א
פייסבוק עוברת ליחסים קורקטיים: תאפשר לעקוב אחר סטטוסים של מי שאינם חברים
יצחק לב ארי

ייסבוק מנסה להתקרב יותר אל המודל של טוויטר, והשיקה אתמול (ד') פיצ'ר חדש שיאפשר לעקוב אחר סטטוסים של משתמשים שאינם חברים שלכם בפייסבוק. אם אתם משתמשים בפייסבוק, ודאי ניצבתם בפני הבעיה הבאה: מישהו שפגשתם מציע לכם חברות בפייסבוק, גם אם אתם לא באמת חברים שלו. על מנת לנהל את המצבים האלו, פייסבוק צירפה לממשק שלה 'כפתור רישום' (Subscription button), שמאפשר לגולשים בפייסבוק להירשם לחלקים מהניוז פיד של גולשים אחרים, מבלי להפוך לחברים שלהם.

הפיצ'ר החדש דומה מאוד לכפתור ה'עקוב' בטוויטר, שמאפשר לעוקבים להיחשף לפיד של מנויים אחרים בטוויטר על פי בחירה. בפוסט שפורסם בבלוג הרשמי של פייסבוק נכתב כי הפיצ'ר החדש תוכנן כדי להפחית את העומס בניוז פיד של המשתמשים ברשת החברתית. לדברי זאק רייט, מפתח בפייסבוק, הכפתור החדש נועד לחסוך מהגולשים את ההתראות שמופיעות בכל פעם שאחיהם עבר שלב במשחק, או לחשוף אותם ליותר סטטוסים מקולגות וחברים -לפי בחירה.

באמצעות הרישום תוכלו גם לבחור באילו עדכונים של האדם לצפות. לדוגמה, תוכלו לבחור לצפות רק בתמונות שמפרסם חבר מסוים בפייסבוק, אך לא לקבל עדכונים על המשחקים שבהם הוא משחק ברשת החברתית. לדברי רייט, הפיצ'ר החדש יסיע במיוחד לעיתונאים, סלבריטאים ודמויות ציבוריות - להתחבר ולחלוק תוכן עם מעריצים מבלי להפוך לחברים שלהם בפייסבוק. "תוכלו לבחור מה לחלוק ועם מי", אמר. משתמשי פייסבוק התלוננו שהניוז פיד שלהם צפוף ומבולגן ככל שמיליונים נוספים הצטרפו לאתר. ביום שלישי הודיעה פייסבוק על עדכון נוסף באתר, שנועד לשפר את הדרך שבה אנשים מארגנים את רשימות החברים שלהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}