כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

תלמיד בן 16 תושב ב"ב תקף מורה בתיכון בת"א ונעצר

תלמיד בן 16 תושב ב"ב תקף מורה בתיכון בת"א ונעצר



חוקרי הנוער של מרחב יפתח במשטרה עצרו אתמול (שלישי) תלמיד בן 16 תושב בני ברק בחשד שנעל את אחד המורים במחסן קטן בבית הספר בתל אביב. לאחר כרבע שעה הבחין אחד התלמידים במורה ושיחרר אותו, או אז התלמיד איים עליו בשנית והתיז לעברו גז מדמיע לעיני שאר התלמידים, זאת כנקמה על תקרית שאירעה ביניהם לפני כן.

כמו כן, השליך התלמיד כיסאות לעבר המורה כשהוא מאיים עליו. כשהמורה נמלט לאיזור חדר המורים התערב לטובתו שומר בית-הספר. המורה, שנפגע באורח קל, טופל במקום.

הנער תלמיד כיתה י"א בתיכון אף חשוד בתקיפת שומר בית הספר ובהשלכת חפצים לעברו. זאת כשניסה למנוע מהתלמיד לבצע את המעשה.

החשוד הובא הבוקר לבית משפט השלום לנוער בתל-אביב, שם הוארך מעצרו ביום אחד. לאחר מכן, הנער ישוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

מעיריית תל-אביב נמסר כי "בית-הספר אינו עירוני, אך בכל מקרה תערוך העירייה בירור מקיף בנושא מול מנהל בית-הספר, ותמשיך לעקוב אחר הנושא". מהסנגוריה הציבורית, המייצגת את התלמיד, נמסר כי "לתקשורת ידועה רק גרסת המתלונן, השונה מהעובדות בשטח".

יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת, ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו) הגיב על תקיפת המורה בתל אביב, ואמר כי "מדובר בפריצתם של גבולות חדשים ומסוכנים, המשתקים את יכולת ההוראה והניהול של מערכת החינוך ולכן יש למצות את הדין עם הנער התוקף". מילר הוסיף כי "המעשה חמור שבעתיים נוכח העובדה שבוצע כנגד מורה שהוא שליח ציבור ועוד בשטח בית הספר" וקרא "לזרז את החקיקה המרחיבה את סמכויות המאבטחים להתמודדות עם תופעות של אלימות, ולא רק עם אירועי חבלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}