כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חדש במשטרה: 18 שוטרים דתיים

18 שוטרים דתיים החלו קורס שיימשך 13 חודשים, במהלכו ישלבו קורס שיטור עם לימודי הלכה • "בהכירי את בני הציונות הדתית, איכותם ועומקם אנו שמחים על שילובם בתפקידי הליבה במשטרה"

יוצאים לדרך. אחד מ-18 השוטרים שהתגייסו למשטרה. צילום: יח"צ
יוצאים לדרך. אחד מ-18 השוטרים שהתגייסו למשטרה. צילום: יח"צ



השבוע התגייסו למשטרה 18 שוטרים אשר החלו מסלול הכשרה של 13 חודשים, במהלכו ישלבו קורס שיטור ולימודי תורה במכינה, בראשה יעמוד הרב יצחק ניסים. לאחר הקורס, ישולבו ביחידות הסיור במשטרה.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו נועד לאחרונה עם הרב דרוקמן, ראש מכינת אלישע הרב רחמים ניסים ומר נחי אייל, על מנת לסכם את שילובם של בני הציונות הדתית בתפקידי הליבה במשטרה. המפכ"ל הגדיר את הפרויקט כאסטרטגי וחשוב למשטרה ולחברה.

ראש מחלקת תכנון באגף משאבי אנוש ניצב משנה יפעת שקלר, ריכזה את ניהול הפרויקט והחלה במהלכים לאיתור גיוס ושילוב מועמדים ראויים לתפקידי הסיור במחוזות המשטרה. הגיוס יצא לדרך במעמד ראש אגף משאבי אנוש ניצב ירון בארי, ובמעמד ראש מחלקת כוח אדם ניצב משנה כרמלה כץ, ראש לשכת גיוס סגן ניצב ליאת פרל, סגל פיקוד האגף ובני משפחות המגויסים.

ניצב בארי: "בהכירי את בני הציונות הדתית, איכותם ועומקם אנו שמחים על שילובם בתפקידי הליבה במשטרה. נמשיך להוביל ולהרחיב את מעגל המתגייסים מקרב בני הציונות הדתית במגוון תפקידים במחוזות וביחידות המשטרה"











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}