כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

70,000 ש"ח למשיב דיסק של ה'חתונה המשולשת'

אלמונים פרצו בלילה למשרד חברת ההפקות הגדולה במגזר החרדי • בין החפצים שנגנבו: דיסק של חתונת סאסוב-אלכסנדר-אונגוואר • גביר מבטיח: 70,000 ש"ח למוצא הדיסקים

המקהלה בחתונת סאסוב עם ההגברה של רובינשטיין. צילום: משה גולדשטיין
המקהלה בחתונת סאסוב עם ההגברה של רובינשטיין. צילום: משה גולדשטיין

בלילה שבין ראשון לשני בשעה מאוחרת, פרצו אלמונים אל ביתו של ישראל רובינשטיין - מנכ"ל 'אפיקים רובינשטיין הגברות אירועים', ברחוב בר אילן בשיכון ה' בבני-ברק, וגנבו חומרים יקרי ערך.

משרדי החברה ממוקמים בסמיכות לביתו של רובינשטיין וגם הם נפרצו. נראה כי הגנבים קיבלו מודיעין מוקדם שסייע להם בגניבת הענק.

החברה שבבעלות רובינשטיין נחשבת לאחת מחברות ההגברה הגדולות בישראל, וכמעט בכל חתונה, לוויה או אירוע המוני, ניתן למצוא את הציוד של רובינשטיין מסייע להעביר להמונים את ההתרחשויות.

הגנבים רוקנו את הבית והמשרד והעלימו ארבעה מקרנים, ארבעה מחשבים ניידים, מצלמה דיגיטלית, תכשיטים ופלאפונים.

באחד מכונני האחסון שנגנבו ממשרדו של רובינשטיין, אופסנו התיעודים המוסיקאליים של חתונת אונגוואר-אלכסנדר-סאסוב, שהתקיימה לפני כשבוע באולמי 'כתר הרימון' בבני-ברק.

שרוליק רובינשטיין מספר ל'בחדרי חרדים': "הפריצה בוצעה כשאני ובני הבית ישנו שינה עמוקה. מחקירת המשטרה עולה שהחוקרים פרצו דרך הדלת ולא דרך החלון. הם פשוט רוקנו לי את הבית. כשקמתי בבוקר לא היה לי איך להתקשר למשטרה.

"למרות האובדן העצום, ראיתי ניסים גלויים: כל הציוד של ההגברה נמצא במחסן ואני ממשיך עם האירועים כרגיל. היום הבטחתי שאם הציוד יימצא - אתרום סכום כסף גדול לאחת מוועדות הצדקה.

"אני קורא מעל במה זו: שימו טוב לב, אם תראו מחשבים או מקרנים ביד שניה במחיר מוזלים, הנזק שנגרם לי הוא עצום".

חוקרי המשטרה סיפרו לרובינשטיין כי קיבלו מידע בשעות הלילה על קבוצה חשודה המסתובבת בבני-ברק עם תיקים של מחשבים ניידים. המשטרה שהגיעה למקום, לא מצאה דבר והגנבים נמלטו מהמקום.

בתוך כך, בשמחת 'שבע ברכות' האחרונה של חסידות סאסוב, הבטיח אחד הגבירים כי מי שיביא את הדיסקים הגנובים, יזכה בסכום של 70,000 ₪.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}