כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

האשה נתלתה על האוטו - ונפצעה באורח קשה • צפו

אשה שהלכה ברחוב ירמיהו, נפצעה באורח קשה • נהג מכונית פרטית 'סחב' את תיקה - ובתגובה נתלתה האשה על הרכב, נחבטה בקרקע - ונפצעה אנושות • צפו ברגעים הדרמטיים

הווידאו באדיבות מצלמות האבטחה של משרדי 'איחוד הצלה' בירושלים
הווידאו באדיבות מצלמות האבטחה של משרדי 'איחוד הצלה' בירושלים





ניסתה להחזיר את הגניבה ונפצעה קשה: אישה כבת 30 מירושלים, נפצעה אמש (ב') באורח קשה במהלך מרדף שניהלה אחרי שודד שחטף את תיקה ונמלט מהמקום.

האירוע התרחש כאשר נהג רכב חטף מהאישה את תיקה ופתח בנסיעה. בתגובה נתלתה הנשדדת על המכונית - נפלה, נחבלה ונפצעה באורח קשה.

מתנדבי 'איחוד הצלה' שקיבלו קריאה על קטטה, יצאו ממשרדם הממוקם בסמוך, ומיד נתקלו ברכב הנמלט במהירות מסחררת, כשהצעירה עדיין על הרכב.

שרגא הופמן, חובש ומנהל אגף המתנדבים ב'איחוד הצלה' שמשרדו נמצא בסמוך למקום האירוע תיאר את שראה: "בדיוק סיימתי לתת הרצאה למתנדבים וכשיצאתי מהמבנה הגיע אליי מתנדב ואמר לי שיש דיווח על קטטה. תוך כדי נסיעה לשם, הגיע לפניי רכב כשעל מכסה המנוע שלו תלויה בחורה ממש כמו בסרטים.

הוא העיף אותה ודרס אותה, המשיך לנסוע בפראות ופגע בכלי רכב. בשלב מסוים הוא עלה על המדרכה ועבר את תחנת האוטובוס. אנשים הצליחו להימלט בקושי. היה שם נס גדול. כשהגענו לאשה היא היתה בהכרה, התחלנו לטפל בה תוך עצירת הדימום".

צוותי מד"א פינו את הפצועה, כשהיא במצב קשה מורדמת ומונשמת, עם פגיעת ראש, ליחידת הטראומה בבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר.

הנהג, מצדו, המשיך בנסיעה ועד מהרה התפתח מרדף בינו לבין ניידת משטרה שהוזעקה. במהלך המרדף פגע הנהג בכמה מכוניות, ושני אנשים נפצעו קל. בסופו של דבר נעצרה המכונית בסמוך לבית החולים 'שערי צדק'. השוטרים עצרו את נהג הרכב כבן 20 תושב מזרח ירושלים. והעבירו אותו לחקירה.

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) את מעצרו של הצעיר כבן 20 תושב מזרח העיר החשוד בחטיפת התיק ובדריסה בשכונת רוממה בשלושה ימים.

גלרית תמונות מהזירה. צילום: חדשות 24











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}