כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

"במקום לקחת לחופה לקחנו אותה לקבורה" • ראיון מדמם

זהבה כהן, אמה של אפרת ז"ל - שנהרגה בתאונת אופנוע קטלנית בב"ב - מדברת בשיחה רוויית כאב עם 'בחדרי חרדים' • "כשהרופא בישר לנו את הבשורה המרה סירבתי להאמין. צעקתי ובכיתי, לא רציתי להאמין שבתי שלי נפטרה" • "היא הייתה אמורה להינשא בעוד חודש ימים - מה נאמר לחתן?"

זירת התאונה
זירת התאונה

את הדקות הללו לא ישכחו בני משפחת כהן לעולם.

בשעה 21:40, צלצל הטלפון בבית משפחת כהן ברחוב גני גד בשיכון ה' בבני-ברק. על הקו הייתה שכנה מהעבר. "אירעה תאונת דרכים קשה, נראה לי שבתך מעורבת בה", היא אמרה.

עוד בנושא:
טרגדיה בבני ברק: חרדית בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע
במקום אירוסין - הלוויה • אפרת כהן ע"ה

שעות ספורות לאחר מכן - התקבלה הידיעה הקשה מבית החולים 'בילינסון' על פטירתה של אפרת כהן ע"ה.

24 שעות לאחר הטרגדיה הקשה מגוללת זהבה כהן, האם השכולה, את מה שהתרחש.

בשיחה רווית דמעות עם 'בחדרי חרדים' היא אומרת: "בני המשפחה מסרבים להאמין, שבתנו שהייתה אמורה להיכנס בעוד כחודש לחופה - כבר איננה.

"התחושה היא מאוד קשה", היא אומרת. "לאבד ילדה ברגע וגם לדעת שרוכב האופנוע נהרג, זה לא פשוט. במקום לקחת אותה לחופה בעוד מספר ימים, הייתי צריכה לקחת אותה לקבורה. אני לא יודעת איך ומה להגיד לחתן. הוא לא מעכל את הטרגדיה הקשה".

• מתי קיבלתם את ההודעה על המעורבות של אפרת בתאונה?

"סמוך ל-21:30 קיבלתי טלפון מאמא של ילד, שישב דקה אחרי התאונה על יד הבת שלי, הוא הכיר אותה כי הם היו שכנים שלנו. היא אמרה לי בטלפון: 'יש תאונה קשה ונראה לי שזאת הבת שלך'. מיד רצתי למקום, אבל כבר פינו אותה לבית החולים. כונן ההצלה סירב להגיד לי מה מצבה, למרות שהוא ידע שהיא נאבקת על חייה.

"נסענו לבית החולים בילינסון והתחושה שם הייתה קשה מאוד ולא פשוטה בכלל. אחרי שעתיים קיבלנו הודעה מהרופא על כך שהיא נפטרה.

"סירבתי להאמין לרופא. צעקתי ובכיתי, לא רציתי להאמין שזו הבת שלי, אמרתי לו: 'אולי מדובר במוות קליני'? חשבתי שאולי התבלבלתי וזו לא הבת שלי".

בעלה של זהבה, אבנר, הגיע לבית החולים מאוחר יותר. הוא היה באמצע הסעה במסגרת עבודתו וקיבל את הטלפון באמצע הלילה כי בתו בבית החולים. מאוחר יותר הגיע לבית החולים, אך נאלץ לשמוע שבתו כבר אינה בין החיים.

ביום שני נערך מסע הלוויה. "בעלי התעלף והיה צריך לקבל עירוי, היינו על כסא גלגלים במהלך כל מסע הלוויה, לא יכולנו להחזיק מעמד ולהביא את בתנו לקבורה".

• מה המסר שלכם?

"אופנועים זה קטסטרופה - אנשים לא צריכים לנסוע עם אופנוע, צריך להודיע למשרד הרישוי שיבטלו את האופנועים בכל הארץ".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}