כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

במקום אירוסין - הלוויה • אפרת כהן ע"ה

לשמע הבשורה המרה, התעניין האב השכול במצבו של הנהג הפוגע - שנפטר הבוקר • החתן המיועד בכה: "היא קנתה לי ש"ס" • במהלך ההלוויה: האב שמירר בבכי - התעלף

תאונת הדרכים הקטלנית.  צילום: ישראל אהרן
תאונת הדרכים הקטלנית. צילום: ישראל אהרן



אמש (א') מעט לפני השעה 22:00 אירעה תאונת-דרכים קשה בצומת הרחובות רבי עקיבא וז'בוטינסקי, מול מכון מור, בבני-ברק. רוכב אופנוע, בן 45, פגע בנערה אפרת כהן ע"ה, תושבת שיכון ה' בעיר.

אפרת פונתה לבית החולים, אך לא שרדה את התאונה הקשה, והשיבה את נשמתה לבוראה.

הלוויתה תצא היום (ב') בשעה 14:00 מבית הוריה ברח' גני גד 11 בבני ברק בדרכה לבית החיים.

אפרת ע"ה, בת 18, נולדה להוריה אבנר וזהבה בי"א חשוון תשנ"ג, יום פטירת רחל אימנו, והתגוררה עם משפחתה ברחוב גני גד בבני-ברק. אפרת ע"ה בת בכורה להוריה, ואחריה ישנם עוד שלושה אחים ושתי אחיות.

עוד בנושא:
טרגדיה בבני ברק: חרדית בת 18 נהרגה בתאונת אופנוע

אביה אבנר, יבדלחט"א, עובד לפרנסתו כנהג הסעות. בעת שהתרחשה התאונה היה במהלך עבודתו בקיבוץ שעלבים. לשמע הבשורה - חש במהירות לבית החולים.

אפרת הגיעה לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה מאוד, והוכנסה ישירות לחדר הניתוח. בני המשפחה המתינו בחוץ ואמרו פרקי תהילים, כשדמעות זולגות מעיניהם.

כשעתיים וחצי לאחר התאונה, סמוך לשעה 00:40, בישרו הרופאים לאם, כי המאמצים להציל את בתה עלו בתוהו, וכי אפרת נפטרה.

דקות לאחר מכן הגיע האב אבנר לבית החולים ושמע את הבשורה המרה. האב, ששמע על מות בתו, חש שלא בטוב, ואושפז לקבלת נוזלים לחיזוק הגוף.

מתנדב 'איחוד הצלה' אלעזר קליין, ידיד המשפחה, יעץ לאב ולשאר בני המשפחה לחזור הביתה, שם המתינו עדיין שלושה ילדים בני 13, 11 ובת 6 - שטרם עודכנו על האסון הנורא שפקד את המשפחה.

השמחה בוטלה

האב קיבל את העיצה וחזר בפחי נפש הביתה, כאשר בתו הבכורה נשארת מאחוריו. בטרם שב לביתו התעניין בשלום רוכב האופנוע, שעדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים 'תל השומר'.

קליין סיכם עם האב שבבוקר יצור איתו קשר ויסייע לו בכל סידורי ההלוויה.

זמן קצר לאחר מכן, הגיע עלם צעיר מירושלים לבית החולים ודרש בשלומה של אפרת. אלעזר שאל את פי הנער מדוע הוא מתעניין, וזה סיפר כי בשבוע הבא אמורה הייתה להתקיים שמחת האירוסין שלו ושל אפרת. כשהנער שמע כי היא החזירה את נשמתה לבוראה, פרץ בבכי מר, וסיפר כי אפרת כבר הספיקה לקנות לו סט ש"ס לקראת האירוסין. אחד ממתנדבי הארגון החזיר את הצעיר, יחד עם חבר קרוב, לישיבה בלוד.

לדברי בני המשפחה, אפרת ע"ה הגיעה עם רכב פרטי לרחוב ז'בוטינסקי סמוך למכון מור, ירדה מהרכב וחצתה ברמזור לכיוון בני-ברק, שם המתין לה רכב אחר שאמור היה לקחת אותה לשמחה בבני-ברק.

על פי עדי ראייה, היא חצתה את הכביש באור ירוק, כאשר אופנוע הגיע במהירות גבוהה לעבר הרמזור. הנהג ככל הנראה הבין כי לא יספיק לעצור וצפר מספר פעמים, אולם הנערה לא הספיקה לשמוע - והאופנוע פגע בה בעוצמה בגבה. הנערה עפה באוויר, נפלה על ראשה ואיבדה את הכרתה.

רוכב האופנוע התגלגל מספר פעמים באוויר ונפל בצידו השני של הצומת - כשהוא פצוע קשה. כונני ההצלה שהגיעו במהירות למקום העניקו סיוע רפואי לשני הנפגעים, והם פונו לבית החולים.

רק שעה לאחר מכן נפתח הכביש לתנועה, כאשר כפכפים ונעליים מיותמות עדיין נותרו במקום.

רוכב האופנוע נפטר מפצעיו

רוכב האופנוע בן ה-45, שפגע אמש באפרת כהן ע"ה ברחוב ז'בוטינסקי פינת רבי עקיבא בבני-ברק נפטר אף הוא הבוקר (ב) מפצעיו.

בכך עולה מספר ההרוגים בתאונה לשניים.

במהלך ההלוויה שיצאה מבית הוריה בבני ברק, התעלף האב, שסירב להתנחם מרגע היוודע דבר הבשורה המרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}