כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

פוסטוויל: אברכים תקפו חסיד חב"ד; אושפז בבית חולים

אחד מחשובי חסידי חב"ד בעירייה הקטנה שבמדינת איווה, הותקף קשות בידי שלושה מחסידי 'הרב המכשיר' של מפעל הבשר - ואושפז • הסיבה לתקיפה: מחה על פיטורי אב לחמישה

תושבים בפוסטוויל
תושבים בפוסטוויל

אחד מחשובי חסידי חב"ד בעירייה פוסטוויל, עיירה קטנה ושקטה במדינת איווה, הותקף קשות בידי חסידי 'הרב המכשיר' של מפעל הבשר המקומי - ואושפז בבית חולים.

מסתבר, כי לאחר מכירת מפעל הבשר של משפחת רובשקין לר' הרשי פרידמן, החלו אנשיו להכניס למפעל משפחות חדשות, בעוד המשפחות הוותיקות בעיירה החלו לסבול מהתנכלות, לדבריהם: אברך, אב לחמישה ילדים, פוטר מעבודתו; מורה בתלמוד תורה פוטר אף הוא בתואנות שונות; מסרבים לקבל שוחטים חדשים חסידי חב"ד ועוד.

בערב שבת האחרון, פירסמו חסידי חב"ד תושבי העיירה מכתב, בו ביקשו להפסיק להציק לליובאוויטש. המכתב הופץ בהתייעצות עם הגאון רבי שלמה סגל, מרבני שכונת קראון הייטס.

באסיפה שנערכה בבית הרב חיים אליעזר מייזליש, הרב המכשיר של המפעל, ובהשתתפות עוזרו הרב משה הירש רוט, אישר הרב מייזליש את הפיטורין, והתבטא: "אזרוק את כל חב"ד מהעירייה..."

אחד מחסידי שהעיז להתפרץ לעבר הרב מייזליש, ומחה על דבריו הקשים, הוכה קשות בידי שלושה מחסידיו. אמבלונס הוזמן למקום, והחסיד פונה לבית החולים. "כעת חזרתי מבית הרפואה, לאחר שהגנתי על יהודי חסיד חב"ד שפוטר ממשרתו ללא כל סיבה, ונותר עני אביון וחסר כל", סיפר האברך. "חשוב שיידעו בעולם מהנעשה בעירייה נגד חב"ד. אנו בטוחים שבעלי המפעל, ר' הרשי פרידמן, לא יודע מהנעשה, ורק אנשיו אלו אשר גורמים לבעיות".

קישורים:
מקור הידיעה: col
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}