כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

תאונה בביתר: אחים חצו כביש - ונפצעו; בן 9 במצב קשה

בן 9 שלקח את אחיו בן השנתיים לגן, חצה כביש סואן - ואוטובוס פגע בשניהם באורח קשה • בן ה-9 פונה במצב קשה ל'הדסה' • "העגלה המרוסקת שכבה על הכביש"

תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה
תאונת דרכים. צילום אילוסטרציה



תאונת-דרכים קשה ארעה הבוקר (א') ברחוב קדושת הלוי בביתר עלית: אוטובוס בין-עירוני שנסע ברחוב, פגע בשני ילדים שחצו את הכביש. השניים נפצעו באורח קשה וקל.

הילדים, אחים בני 9 ושנתיים, פונו על-ידי מתנדב 'איחוד הצלה' לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

יוסי יונה, מתנדב 'איחוד הצלה - ביתר עילית', שהוזעק לטפל באירוע סיפר ל'בחדרי חרדים' על השתלשלות האירועים: "הבוקר, מעט לפני השעה שמונה, קיבלתי קריאה ובה דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב קדושת לוי. הכונן ידע לספר כי בתאונה הקשה מעורבים שני ילדים, ואני 'טסתי' למקום. כשהגעתי לזירת התאונה, ראיתי ילד כבן 9 שרוע על הכביש.

"מבירור שערכנו במקום התברר כי הילד בן ה-9 היה בדרכו ל'חיידר', והיה אמור להכניס את אחיו הקטן לגן העירוני. כשחצה את הכביש יחד עם עגלת התינוק, פגע בהם האוטובוס והעיף אותם מספר מטרים.

"התחלתי להגיש סיוע רפואי לילד בן ה-9, תוך כדי שכוננים נוספים מטפלים באחיו הקטן שנחבל ונפצע באורח קל. הילד היה נתון באי שקט, ובמהלך הטיפול מצבו התדרדר והוא איבד את הכרתו. הוא פונה במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם, לחדד הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים".

ההורים הוזעקו במהירות לזירת התאונה, ונסעו יחד עם הילדים לבית החולים. שוטרי מחוז ש"י חוקרים את נסיבות התאונה.

אחת השכנות סיפרה ל'בחדרי חרדים': "זה היה מחזה מזעזע. לראות עגלה שבורה וילד קטן שסך הכל רצה לעזור בבית ולקחת את אחיו הקטן שרוע על הכביש כשהוא פצוע קשה. זו טרגדיה של ממש. הילדים שלי, שראו את המקרה המזעזע, הבטיחו לי שהם יותר לא יעברו את הכביש לבד. זו אולי נקודת האור היחידה במקרה כל-כך טראגי".

נא להעתיר בתפילה עבור הילד שנפצע קשה אברהם בן אורנית ואחיו משה בן אורנית לרפואה שלמה.

יעל בושם-לוי דוברת בית החולים מסרה כי מצבו של הילד בן ה-9 המאושפז במחלקת טיפול נמרץ השתפר, ומצבו מוגדר כעת קל עד בינוני. אחיו הקטן שנפצע קל שוחרר מבית החולים.

עודכן בשעה 15:50

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}