כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

כך מתערב פינדרוס בפוליטיקה בניו יורק • חשיפה

הקהילה החרדית בבורו-פארק - זועמת • סגן ראש עיריית ירושלים שיגר מכתב תמיכה במועמד דמוקרטי מקומי • פינדרוס בתגובה: "סך-הכל כתבתי שעזר רבות למען הארץ"

"ראיתי לנכון לשלוח מכתב". פינדרוס
"ראיתי לנכון לשלוח מכתב". פינדרוס

כעס בקהילה החרדית בניו-יורק על סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיך החינוך החרדי, יצחק פינדרוס, על כך ששלח מכתב רשמי עם הלוגו של עיריית ירושלים בו הוא קורא לציבור החרדי לתמוך במועמד מסוים בבחירות לקונגרס במדינה.

פינדרוס במכתבו קורא להצביע עבור המועמד הדמוקרטי הדתי, דיוויד וואפרין, המתמודד לתפקיד נציג המפלגה הדמוקרטית בבחירות שייערכו ביום שלישי הקרוב.

בקהילה החרדית בעיר כועסים על התערבותו של פינדרוס המתגורר בארץ בפוליטיקה המקומית. "זו חוצפה שהוא מרשה לעצמו להתערב, ועוד תחת הלוגו של סגן ראש עיריית - ירושלים בירת ישראל", אמרו השבוע עסקנים בשכונה.

"זה כמו שאנחנו בניו יורק נחליט לציבור החרדי בארץ את מי לבחור".

מסתבר, כי פינדרוס הוא ידיד טוב של המועמד, ובנוסף גם לקוח של משרד יחסי הציבור הניו-יורקי בבעלותו של עזרא פרידלנדר, שכבר הודיע על תמיכתו במועמד דיוויד וואפרין.

כך או כך, בבורו פארק ובווילאמסבורג זועמים על התערבותו.

בתגובה אומר יצחק פינדרוס ל'בחדרי חרדים': "אני לא מתערב בפוליטקיה המקומית של ניו-יורק. היות ושמעתי ש'מלכלכים' עליו כי הוא לא אוהד ישראל - ראיתי לנכון לשלוח מכתב בו סיפרתי על כך שאותו מועמד עזר לי, לערים בישראל ולמדינת ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}