כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

המיזם החדש של הבנק הגדול במדינה: 'פועלים כמוני'

שירות 'פועלים כמוני' מאפשר ללקוחות הבנק לנתח את התנהלותם הפיננסית, בינם לבין קבוצת ייחוס של לקוחות הדומים להם בפרופיל המשפחתי והכלכלי שלהם

בנק הפועלים. צילום: יח"צ
בנק הפועלים. צילום: יח"צ צילום: באדיבות המצלם

בנק הפועלים משיק את שירות "פועלים כמוני" לכל לקוחותיו. השירות, שהוצע עד כה רק ללקוחות "פועלים Connect", נפתח מהיום כשירות ערך מוסף ובחינם לכלל לקוחות הבנק המצורפים ושיצטרפו לכלי לניהול תקציב באתר האינטרנט של הבנק.

שירות "פועלים כמוני" מאפשר ללקוחות הבנק לנתח את התנהלותם הפיננסית, לא רק לאור יעדיהם האישיים, אלא גם בינם לבין קבוצת ייחוס של לקוחות הדומים להם בפרופיל המשפחתי והכלכלי שלהם. השוואה זו לקבוצת ייחוס של לקוחות אחרים מסייעת ללקוחות הבנק בניהול חכם של תקציב המשפחה במסגרת מהלכי הבנק להוביל את לקוחותיו להתנהלות פיננסית נכונה בראי החזון והחירות הפיננסית. "פועלים כמוני" אשר הביא את בשורת הצרכנות החדשה לעולם הבנקאות, נבחר ליישום מדיה חברתית מצטיין בתחרות EFMA היוקרתית לשנת 2011.

השירות מאפשר להשוות הן את סך ההוצאות הכולל (האם ובכמה סך ההוצאות גדול יותר מסך ההכנסות) והן את התפלגות ההוצאות לפי קטגוריות שונות, כגון מזון, תקשורת, חינוך, רכב, פנאי וכד'. לדוגמה, לקוחות שסך הכנסותיהם בחודש הוא 15 אלף שקל, יוכלו להשוות את ההוצאות שלהם לסל ההוצאות הממוצע של לקוחות בעלי הכנסות דומות, על מנת לבחון את הרגלי ההוצאה שלו.

"פועלים כמוני" מבוסס על שירות "ניהול תקציב", שהושק לפני למעלה משנתיים ופורס בפני הלקוח תמונה יום-יומית, עדכנית ומפורטת של ההכנסות מול ההוצאות, כך שהלקוח יכול להבין את תזרים המזומנים שלו ולעקוב אחרי תקציבו, תוך יכולת ניתוח והשוואה לתקופות שונות בעבר ותכנון טוב יותר לעתיד. "ניהול תקציב", המבוסס על פעילות הלקוח בחשבון העו"ש ובכרטיסי האשראי הבנקאיים, זכה להצלחה חסרת תקדים, ומאז השקתו הצטרפו אליו מאות אלפי משתמשים פעילים ששדרגו את יכולת התכנון והבקרה הפיננסית שלהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}