כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מגדל מקום ראשון במתן השירות הטוב ביותר בענף הביטוח

סקר חברות הביטוח לשנת 2011 קובע: "מגדל" היא חברת הביטוח הגדולה הנותנת את השירות הטוב ביותר בענף. מנכ"ל מגדל: "זו תוצאה של המחויבות הרבה וההשקעה האדירה של רבים וטובים בחברה"

מנכ"ל מגדל יונל כהן (משמאל)
מנכ"ל מגדל יונל כהן (משמאל)

בסקר שערכה לשכת סוכני הביטוח בישראל לבדיקת מידת שביעות הרצון הכללית של הסוכנים מרמת השירות הניתן להם על ידי חברות הביטוח עולה כי מגדל היא המובילה מבין החברות הגדולות.

מגדל זכתה לציון גבוה במיוחד על השירות בתחום הטכנולוגי, מהירות הטיפול בתביעות, הוגנות בקבלת החלטות לגבי תשלום תביעות, מקצועיות העובדים והכשרות לסוכנים; הסקר מעלה עוד כי מגדל מובילה גם בשקלול 10 פרמטרים נוספים של הסקר, הכוללים את יחס עובדי החברה לסוכן, גמישות החתמים בביטוח פרט, גמישות החתמים בקבלת עסק וחדשנות (יכולת להתאים את מוצרי הביטוח לדרישות השוק).

מנכ"ל מגדל יונל כהן, הגיב כי "תוצאות הסקר מרגשות במיוחד לנוכח העובדה שמגדל נחשבה עד כה חברה המתמקדת בעיקר בביטוח חיים ופחות בביטוח אלמנטרי. אנו במגדל רואים במצוינות בשירות שאנו מעניקים ללקוחות החברה ולסוכניה, ערך מרכזי בשליחות שלנו כקבוצה מובילה בענף בישראל. על רקע זה רושמת לעצמה מגדל היום הישג נוסף, המהווה מקור לגאווה עבור כולנו, בעיקר לנוכח התחרות הגוברת והאתגרים עמם אנו מתמודדים בזירת העסקים. ההערכה הגבוהה לה אנו זוכים בקרב סוכני הביטוח בישראל היא תוצאה של המחויבות הרבה וההשקעה האדירה של רבים וטובים בחברה, אשר יזמו וביצעו בשנה החולפת מהלכים פורצי דרך בכל תחומי עשייתנו."

לקבלת הצעות מחיר ולפרטים על סוגי הביטוח של חברת מגדל לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}