כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

החברים לא התאפקו - ועצרו לריקוד ב'שילת' • תמונות

לאחר למעלה משלוש שנים שלא ראו את חברם, עצרה שיירת הרכבים של האסיר את רכב המילוט בו הוא נסע, ו'אסרו' את חברם לריקוד שנמשך שעה ארוכה • מחר: מעמד בחסידות

השמחה הערב ליד ביתו של גולדשטיין. צילום: קובי הר צבי
השמחה הערב ליד ביתו של גולדשטיין. צילום: קובי הר צבי



האסיר יואל זאב גולדשטיין, נחת בשעה 21:50 בנמל התעופה בן-גוריון, וחמק מדלת צדדית בשדה התעופה למכוניתו של הרב אברהם וואזנר - נכדו של בעל ה'שבט הלוי' הגר"ש וואזנר.

יואל זאב, שהצליח לחמוק מעשרות הסקרנים שהגיעו לשדה התעופה, עשה את דרכו לביתו שבשכונת מאה שערים בירושלים, שם המתינו לו עשרות קרובי משפחתו וידידיו הקרובים.

עשרות החברים המאוכזבים שהגיעו לשדה התעופה דלקו אחר רכב המילוט, והצליחו לעצור אותו באזור צומת שילת. ארבעה רכבים בהם ישבו ידידיו של גולדשטיין, עצרו את הרכב בו שהה האסיר לשעבר, שלפו אותו מהרכב, והחלו בריקודים סוערים שנמשכו שעה ארוכה.

אחד החברים שהיה ברכבים הצוהלים מספר ל'בחדרי חרדים': "לא ויתרנו לנהג – אברימי וואזנר, והכרחנו אותו לעצרו בצד הדרך. העסקנים ניסו למנוע אותנו, אבל הלכנו על זה בכל הכח. רצינו לראות את יואל, לבדוק שהכל בסדר ולרקוד איתו ריקוד של שמחה. ב"ה הצלחנו".

בביתו של גולדשטיין ברחוב חיי אדם פינת רחוב בהר"ן בשכונת מאה שערים בירושלים התאספו סקרנים רבים שהמתינו לאסיר שחזר אחרי שלוש וחצי שנים מיפן. במקום נערך מעמד קבלת פנים, בה השתתפו כל בני המשפחה שעטו על עצמם בגדי שיראין. אבי המשפחה נשא נאום נרגש והנוכחים התפללו את תפילת 'נשמת' בהתרגשות רבה.

מחר בערב (ד'), ייערך מעמד קבלת פנים בבית המדרש של חסידות תולדות אברהם יצחק ברחוב עונג יום טוב בשכונת מאה שערים בהשתתפות האדמו"ר. משפחת גולדשטיין נמנים על החסידות, והאדמו"ר יזם את המעמד לכבוד החסיד ששב מ'חופשה' ארוכה.

יואל גולדשטיין בצומת 'שילת' עם חבריו • צילום: בחדרי חרדים



















המודעה על הקבלת פנים מחר בתולדות אברהם יצחק • צילום: בחדרי חרדים



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}