ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

'אש וזעם' ממשיך להרתיח את טראמפ: "תראו מה יקרה לו בעתיד"

הספר 'אש וזעם', בו מופיעים סיפורים חושפניים ומביכים על נשיא ארה"ב טראמפ מפי יועצו המפוטר סטיב באנון, ממשיך להרתיח את טראמפ: "לא אישרתי לו גישה אל הבית הלבן הספר הזה זה זיוף, מעולם לא דיברתי איתו על הספר, מלא שקרים, מצג שווא ומקורות שאינם קיימים, תסתכלו על העבר של הבחור הזה ותראו מה יקרה לו בעתיד"

טראמפ. צילום: רויטרס
טראמפ. צילום: רויטרס



הספר 'אש וזעם', בו מופיעים סיפורים חושפניים ומביכים על נשיא ארה"ב טראמפ מפי יועצו המפוטר סטיב באנון, ממשיך להרתיח את טראמפ. "לא אישרתי לו גישה אל הבית הלבן הספר הזה זה זיוף, מעולם לא דיברתי איתו על הספר, מלא שקרים, מצג שווא ומקורות שאינם קיימים, תסתכלו על העבר של הבחור הזה ותראו מה יקרה לו בעתיד", אמר הנשיא הזועם.

בספר אותו כתב סופר מייקל וולף, נכתב כי "בניו של טראמפ, דון ג'וניור ואריק, מכונים מאחורי גבם עודאי וקוסאי, כשם בניו של סדאם חוסיין שנהרגו על ידי צבא ארה"ב, והיו ידועים כאנשים רעים ומושחתים". הסופר וולף לא ציין מה הסיבה שהמקורבים לטראמפ כינו אותם כך.

בפרק נוסף שדן במינוי של הרברט מקמאסטר ליועץ לביטחון לאומי של טראמפ, נכתב כי מקמאסטר הרצה לטראמפ על אסטרטגיה פוליטית עולמית. הסופר כותב כי טראמפ אמר "הבחור הזה שעמם אותי עד מוות, הוא נראה כמו מוכר בירה".

הנשיא טראמפ הגיב בציוץ נוסף כי "מייקל וולף הוא לוזר מוחלט שהמציא סיפורים כדי למכור את הספר הזה. הספר משעמם מאוד ולא אמיתי, הוא השתמש בסטיב באנון, שבכה כשפוטר והתחנן לא להיות מפוטר, עכשיו סטיב זרוק כמו כלב על ידי כמעט כולם".

עוד נכתב בספר כי בתו של הנשיא איוונקה ובעלה ג'ארד אמרו כי "סגן הנשיא מייק פנס הוא טיפש וכנוע".

לפי המתואר, בבית הלבן התפתח קרע של ממש בין היועץ לשעבר של טראמפ, סטיב באנון, לבין ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ.

"זו מלחמה בין היהודים והלא יהודים", צוטט הנרי קיסינג'ר, מי שהיה מזכיר המדינה ויועץ לביטחון לאומי לנשיאים ריצ'רד ניקסון וג'רלד פורד.

לדברי וולף, טראמפ דחף לכאורה את קושנר לתפקיד "המגן הגדול של ישראל", תפקיד שטראמפ עצמו לא רצה לקחת.

"עבור טראמפ, מתן הסוגיה הישראלית פלסטינית לקושניר לא היה רק מבחן לקושניר עצמו, זה היה מבחן יהודי, הנשיא בחר בו על היותו יהודי, גמל לו על היותו יהודי" כתב וולף.

עוד נטען בספר כי טראמפ אמר לגורמים פוליטיים בכירים בממשלתו כי ג'ארד קושנר יוכל להתמודד עם הסוגיה הישראלית פלסטינית, כי הוא "מכיר את כל הנוכלים בישראל".

וולף כותב בספר, כי סטיב באנון לא אהב את זה והתכוון לתפוס את התווית "מגן חזק על ישראל" שאומצה על ידי טראמפ. עורך האתר ברייטברט נראה נחוש בדעתו לגרום לקושנר להיראות חלש ולא מתאים, כך לדברי וולף.

מהבית הלבן נמסר בתגובה כי אין מילה אחת אמת ממה שנכתב בספר. "הספר מלא בציטוטים שגויים מאנשים שהם להם שום גישה או השפעה על הבית הלבן, ההשתתפות שלהם בספר הזה דומה לצהובון זול".

בהמשך טראמפ צייץ שני ציוצים שבהם תקף את רוסיה ואת הדמוקרטים וכתב "אחרי שהמזימה הרוסית התבררה כתרמית מוחלטת של הדמוקרטים והפודלים שלהם, כלי התקשורת, שצועקים אי שפיות ואינטליגנציה, למעשה, במהלך כל חיי, שני הנכסים העיקריים שלי הם יציבות נפשית ושאני מאוד חכם, הילארי קלינטון מושחתת, הפכתי מאיש עסקים מאוד מצליח לכוכב טלוויזיה גדול ולנשיא ארצות הברית (בניסיון הראשון שלי), אני חושב שזה נחשב לא חכם, אלא גאון ושפוי".
דונלד טראמפ אש וזעם נשיא ארצות הברית סטיב באנון מייקל וולף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}