י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

ההסתה נמשכת: "הזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו"

ההתבטאויות נגד החרדים בנושא חוק המרכולים נמשכות: ח"כ עופר שלח: "כמו שהזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו בעניין המרכולים" ח"כ שרן השכל מהליכוד: "חוק המרכולים שייך למפלגה שבקושי עוברת את אחוז החסימה וכופה אורח חיים על ציבור שלם"

עופר שלח. צילום: פלאש 90
עופר שלח. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש90



'יש עתיד' ממשיכה עם הקו האנטי חרדי וחברי הכנסת שלה ממשיכים להשתלח בציבור החרדי ובנציגיו בכנסת. ח"כ עופר שלח התייחס לחוק עונש מוות למחבלים ואמר כי "כמו שהזנב הקואליציוני החרדי מכשכש בנתניהו בעניין המרכולים והבית היהודי בעניין חוק ירושלים הריק מתוכן, כך ליברמן עושה את זה בעונש המוות".

לדבריו, "חוק עונש המוות למחבלים ריק מתוכן ומזיק. כל החקיקה בשבועות האחרונים היא מושחתת ומונעת מההישרדות פוליטית".

‏יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס היום לחוק המרכולים ואמר כי "אני מתנגד לחוק המרכולים, נגד כפייה ובעד שכל עיר תקבע לעצמה את הכללים שלה. אין קשר בין רוב מה שעולה לדיון בכנסת בשבועות האחרונים לבין מה שמפריע לאנשים בחיים".

‏שר הכלכלה אלי כהן 'כולנו' אמר היום כי "חוק המרכולים הוא חוק מיותר שלא ישפיע על מרקם החיים בישראל, אבל אני מצביע בעד בגלל המשמעת הקואליציונית".

ביקורת נשמעה גם מהח"כית שרן השכל מ'הליכוד' שהמשיכה לתקוף את חוק המרכולים ואמרה כי "חוק המרכולים שייך למפלגה שבקושי עוברת את אחוז החסימה וכופה אורח חיים על ציבור שלם. זה חוק שמפלה בין עיר לעיר ומעמיק את השסע החילוני-חרדי. נמנעתי בקריאה הראשונה וכך אעשה בקריאות הבאות".
חוק המרוכלים חוק עונש מוות למחבלים שרן השכל עפר שלח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}