כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מגדל מקימה עשרות אתרי אינטרנט עבור סוכניה

חברת הביטוח הגדולה בישראל גם תדאג, בנוסף להקמה, לתחזוקתם השוטפת, לקידומם ולחשיפתם האינטרנטית. המשנה למנכ"ל מגדל: "הקמת אתרי האינטרנט תאפשר לסוכנים למקסם את היתרונות העסקיים ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם"

דוגמא לאתר אינטרנט של סוכנות ביטוח של מגדל
דוגמא לאתר אינטרנט של סוכנות ביטוח של מגדל

מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל, ממשיכה להשקיע בשיפור מתמיד של השירותים אותם היא מעניקה לסוכני הקבוצה, ובאמצעותם – ללקוחות. חטיבת לקוחות וערוצי ההפצה במגדל מקימה בימים אלו עשרות אתרי אינטרנט מתקדמים לסוכני הביטוח העצמאיים של מגדל. האתרים הייעודיים עשירים מאוד בתוכן יישומי ובכלים לשיפור השירות ללקוח ובכלל זה כלים לקליטת לקוחות חדשים וביצוע מכירות זמן אמת.

יצחק סינה, מנכ"ל סינה סוכנות לביטוח, מספר כי "המהלך של מגדל ללא ספק מקל עלינו לעבור לעידן השיווק הדיגיטאלי. לאורך השנים תמיד התמקדנו בשיווק מסורתי (מפה לאוזן) אך בשנים האחרונות החלטנו להשקיע יותר בשיווק רב ערוצי. התמיכה שמגדל מעניקה לאתר שלנו כבר מניבה פירות בצורת פניות חדשות שאנו מקבלים מלקוחות דרך האתר החדש".

ואכן, תחזוקת האתרים השוטפת שמגדל מבצעת עבור סוכניה באה לידי ביטוי גם בנתוני הכניסות לאתרים. את הנתונים אפשר כבר לראות בשטח: לאחר פעילות אינטנסיבית לקידום אתרי האינטרנט של סוכני מגדל, גדלה כמות הכניסות לאתרים ליותר מ-4000 כניסות בחודש.

משה תמיר, משנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, מציין כי "מומחי האינטרנט של מגדל מתאימים לכל סוכן את תכני המידע, המכירה והעיצוב של האתר באופן אישי". תמיר מדגיש כי התחזוקה השוטפת של כל אתרי הסוכנים תיעשה ע"י מגדל, כמו גם קידום האתרים במנועי חיפוש, פיתוח כלים תומכים כמו ניוזלטר, לומדות, סימולטורים ומחשבונים.

"אנו משקיעים משאבים אדירים כדי להמשיך להבטיח לסוכני מגדל את היתרון הטכנולוגי המאפשר להם להעניק ללקוחות שירות מיומן, מקיף, אמין וזמין יותר. הקמת אתרי האינטרנט החדישים תאפשר לסוכנים למקסם את היתרונות העסקיים הגלומים בשיווק דיגיטאלי, ולהרחיב את מעגל הלקוחות שלהם" מדגיש תמיר.

קישורים:
דוגמא לאתר שהקימה מגדל לסוכניה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}