כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

ההורים נגד גולדקנופף: "הילדים לא ילמדו בדירה המוזנחת"

30 הורים משכונת רמות בירושלים נדהמו לקבל שעות ספורות לפני פתיחת הלימודים מכתב המבשר להם כי ילדיהם יעברו ללמוד בדירה מעופשת • "הורה מקושר שינה את המיקום"

גן ילדים. תמונת ארכיון
גן ילדים. תמונת ארכיון

ילדי שכונת רמות א' בירושלים שובצו כבר לפני חודשיים בגן ילדים הנמצא במבנה מסודר ברח' אהרון אשכולי בעיר מטעם רשת הגנים של הרב יצחק גולדקנופף.

אמש (ד') הם הופתעו לקבל הודעה המבשרת להם כי הם ייאלצו לנדוד לגן אחר הנמצא באותו רחוב אך בדירת מגורים.

לטענת ההורים, הגן החלופי הוא דירה ללא חצר וללא כל ציוד המתאים לגן עם יותר מ-30 ילדים. הבוקר (ה'), הגיעו ההורים לגן בו אמורים היו ילדיהם להעביר את שנת הלימודים הקרובה אך בכניסה אליו מנעה את כניסתם מפקחת מטעם הרשת.

במקום הילדים שהיו אמורים ללמוד במקום הגיעו הורים אחרים המתגוררים ברחוב הסמוך אף הם מטעם רשת הגנים של הרב גולדקנוף. "הצלחנו להבין שאחד ההורים הוא מקושר בעירייה והצליחו לשנות את המיקום ברגע האחרון", טוען אב לאחד הילדים בגן בשיחה עם 'בחדרי חרדים'

ההורים התעקשו ונשארו במבנה המיועד להם עד השעות המאוחרות של הבוקר. "אנחנו לא רוצים שהילדים שלנו ילמדו בדירה מוזנחת ללא הסדר נורמלי", מוסיף האב.

להורים הובטח כי בשעות הצהריים תקבע פגישה יחד עם שני הצדדים והרב גולדקנוף, אך הפגישה לא התקיימה ונמסר להם כי הפתרון יימסר להם בהמשך היום. עד כה לא נקבעה פגישה ולא נמסר פתרון. "אנחנו לא יודעים לאן להביא את הילדים מחר בבוקר", אומר האב.

מרשת הגנים נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "יש בשכונה הזו 4 מבנים ועוד 2 דירות. רצינו לעשות חלוקה שווה באופן שמי שהיה שנה שעברה במבנה השנה יהיה בדירה וכן להיפך.

"ההורים צריכים לדעת לפרגן האחד לשני. רצינו לעשות משהו שיוויוני, ההורים התנגדו וכעת אנחנו צריכים לקבל החלטה הערב או מחר בבוקר"
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}