כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

מטרנה על הכוונת • מחאת התינוקות

אחרי הקוטג', הדלק והאוהלים הגיע תור אחד ממוצרי היומיום היקרים: מטרנה • קבוצת פייסבוק שנפתחה אמש כבר צברה 500 חברים • הבעיה: מה עושים עם תינוק רעב?

מטרנה על הכוונת •  מחאת התינוקות

בעקבות הצלחתה של מחאת הקוטג', ההדים שיצרה והמחירים שניפצה, צצו להן שורה של מחאות קטנות וממוקדות. אם בכל הנוגע למחאות זוטרות הרי שרובן קוריוז בעלמא, כאשר אנו מדברים על מחאת המטרנה - מן הראוי שהצרכן החרדי, המהווה שחקן משמעותי בשוק זה, יתמוך במרץ רב במחאה שכזו.

קרוב ל-500 איש הצטרפו עם שעות הבוקר היום (ד) לקבוצה 'מפסיקים לקנות מטרנה', אשר בדברי ההסבר שלה נכתב: "לא מפסיקים למחות על יוקר המחיה - לפחות לא עכשיו!!! החל מיום 01/09/2011 לא קונים שום מוצר של מטרנה - ללא יוצא מן הכלל. רק עצירה במכירות של החברה הנצלנית הזו, יביאו לירידת חדה במחיר המופקע שאנו משלמים כדי להאכיל את צאצאינו!"

להורים הדאוגים כיצד יאכילו את ילדיהם בינתיים, מוסיפים מייסדי הקבוצה: "אל דאגה - לא תיאלצו למנוע אוכל מילדכם יותר מכמה ימים בודדים, מחיר המטרנה ירד מהר יותר ממה שאתם חושבים - וזו הבטחה! אז קדימה, עושים לייק ומפסיקים לתת יד לעבריינות הצרכנית!"

האם המחאה תצליח גם כאן? סביר להניח שלא נראה נהירה של עשרות אלפי משתמשים, כמו במחאת הקוטג'. ודבר נוסף: למרבה הצער עדיין, בדגש על עדיין, אין תחליף ראוי המוכר דיו בכדי לספק רזרבה לתינוקות בתקופת החרם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}