כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

כך תתעשרו מ'הוריקן איירין' • המדריך המלא

עם שוך הסערה - העסקנים מציגים: רשימת הרשויות והפיצויים • מה תקבלו מ'בנק המזון'? • על מה לתבוע את הביטוח? • ומה עם התכשיטים שנשדדו מהקסטקיל'ס?

הוריקן 'איירין'. צילום: ליפא שטאובר
הוריקן 'איירין'. צילום: ליפא שטאובר

עסקני הקהילות החרדיות בערים השונות בהן פגע הוריקן 'איירין' פרסמו השבוע - עם שוך הסערה - הוראות מדויקות על הרשויות שמוכנות לפצות על נזקי ההוריקן.

היום פרסם "בנק המזון" של ניו יורק - המשרד האחראי על "תלושי המזון" (פוד סטמפס) שממנו נהנות משפחות חרדיות רבות, כי כל משפחה שסבלה מהפסקת חשמל בשל ההוריקן, יכולה להגיש תביעת פיצויים על האוכל שהתקלקל במקפיא או במקרר.

גובה הפיצויים יכול להגיע עד גובה תלושי המזון שאותה מקבלת המשפחה כל חודש.

העסקנים פרסמו גם את הפיצויים השונים שיכולים דיירים לקבל מחברות הביטוח שבהן מבוטח הבית.

חברת ביטוח בבעלות חרדית פרסמה את כללי הפיצויים של חברות הביטוח למקרה של נזק כתוצאה מהוריקן.

אהרון דבירי מלייקווד, עסקן בכיר בקהילה, אומר ל'בחדרי חרדים': "לתושבים רבים בלייקווד נגרם נזק ברכוש כתוצאה מההוריקן. עצים שקרסו נפלו על מכוניות ועל בתים, ניפצו חלונות, הרסו מחסנים ודברים נוספים.

"הציבור אינו יודע שהוא יכול לקבל כסף עבור הדברים האלה. מה שחשוב, לא לזרוק שום חפץ שנפגע ולא לפנות אותו ממקומו. חשוב לצלם ולתעד הכול ואפילו לנסות למצוא את הקבלות על המחיר ששילמתם על הדברים ולא להזיז שום דבר ממקומו עד בואו של השמאי של חברת הביטוח" אומר דבירי.

יצויין כי בהרי הנופש בקטסקילס בהן הוצפו הבקתות וננטשו בבהלה, ערכו הגויים המקומיים ביזה. הם שדדו מכל הבא ליד ויצאו ברכוש גדול.

תכשיטים יקרי ערך שבעליהם לקחו איתם לקונטרי מחשש לגנבים שיפרצו לבתיהם בהיעדרם - נשדדו לצד פמוטים יקרי ערך, תכשיטי כסף וזהב ומכשירים אלקטרוניים.

אנשים אלו שאיבדו רכוש רב מנסים בימים אלו לבדוק אפשרויות לפיצוי מצד חברות הביטוח.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}