י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

ראש ישיבת אור התלמוד: הגאון רבי שלמה חיים אריה זצ"ל

אחרי שנות יסורים גדולים, הלך היום לעולמו הגאון רבי שלמה חיים אריה זצ"ל ראש ישיבת 'אור התלמוד', והוא בן 57 בפטירתו. העמיד תלמידים רבים, להם היה אב רוחני בכל חייהם, המבכים מרות את הסתלקותו

הגאון רבי שלמה חיים אריה זצ"ל
הגאון רבי שלמה חיים אריה זצ"ל



ברוך דיין האמת: בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים נפטר היום הגאון רבי שלמה חיים אריה זצ"ל ראש ישיבת 'אור התלמוד', והוא בן 57 בפטירתו.

המנוח זצ"ל נולד באיראן בכ"ט חשוון תש"כ, בבחרותו למד בישיבת 'בית התלמוד' בירושלים, שם היה תלמידו של הגאון רבי דב שוורצמן זצ"ל וכן בישיבת בריסק אצל הגרא"י סולובייצ'יק זצ"ל.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הגאון רבי גבריאל טולדנו זצ"ל, ראש ישיבת 'אור ברוך' שנפטר בט"ז חשוון תשע"ז.

כל חייו הרביץ תורה תחילה בישיבת 'אור ברוך' בבית וגן וכן בישיבת 'כנסת יצחק' בחדרה, שם שימש כראש קיבוץ. הגרש"ח אריה זצ"ל אף שימש כראש ישיבת 'אור התלמוד' תחילה בבית וגן ומאוחר יותר במודיעין עילית. העמיד תלמידים רבים, להם היה אב רוחני בכל חייהם.

הוא היה מסובב בייסורים עצומים במהלך כל השנים האחרונות. במשך שלושים שנה אף סבל מחולי במעיו, אך המשיך בהרבצת התורה. באחרונה התבטא שכל חייו לא נהנה מאוכל.

לצד היותו מתמיד, היה למדן ובעל כישרון גדול והיה שמח בשמחתה של תורה. בעומק עיונו ויגיעתו בתורה חידש חידושים נפלאים, ושיעוריו הבהירים היו לשם דבר.

מסע הלוויה הערב נר שלישי של חנוכה בשעה 21:30 מביתו ברחוב הרב פרנק 13 בשכונת בית וגן בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
רבי שלמה חיים אריה אור התלמוד ישיבה ברוך דיין האמת הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}