כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

סמ"ר משה נפתלי ז"ל נהרג מאש כוחותינו

כך עולה מהתחקיר הראשוני שנערך בצה"ל לגבי הפיגוע המשולב באזור אילת • התחקיר ימשך בימים הקרובים ויופקו לקחים כדי למנוע מקרה דומה בעתיד

מאש כוחותינו. סמ"ר משה נפתלי ז"ל
מאש כוחותינו. סמ"ר משה נפתלי ז"ל

לוחם גולני, סמ"ר משה נפתלי ז"ל, נהרג מאש כוחותינו במהלך פעילות צה"ל בתגובה לפיגוע המשולב באזור אילת, בשבוע שעבר. מפקד חטיבת גולני, אל"מ אופק בוכריס, הודיע היום (שישי) למשפחתו של סמ"ר נפתלי ז"ל על תוצאות התחקיר הראשוני, שהצביע על כך שסמ"ר נפתלי ז"ל נהרג מאש כוחותינו באירוע – ולא מאש מחבלים כפי שהובן בראשונה.

עוד עולה כי הכוח שהגיע לאירוע בדקות הראשונות, פעל בנחישות ובמקצועיות אשר הביאו לסיום מהיר של האירוע ולחיסול המחבלים. סמ"ר משה נפתלי ז"ל, הוביל את חייליו באומץ אל מול המחבלים ובימים הקרובים יתמשך התחקיר על מנת ללמוד ולהפיק לקחים למניעת מקרה דומה בעתיד.

סמ"ר נפתלי הובא למנוחות בחלקה הצבאית של הר הרצל, בשבוע שעבר, במעמד מאות מחבריו, רעיו לנשקו ומפקדיו. הוא היה בן שני במשפחה של שבעה ילדים. באחרונה הוא סיים את קורס מפקדי הכיתות בצה"ל, ששירת באחד מגדודי הסיור של החטיבה.

קודם שירותו הצבאי, למד סמ"ר נפתלי במכינה הדתית הקדם-צבאית "קשת" שברמת הגולן. אמו, שולה, סיפרה כי "גם אם לא ראיתי אותו אני יודעת כאמא שמשה נלחם בגבורה ובעוז. אין לי ספק בכך. בני האהוב עשה הכל במסירות ובהתמדה ואנו גאים בו. הוא היה חייל לדוגמה, הציב מטרות ועמד בהן. הוא עשה את המקסימום למען ארץ ישראל, האמין בה ועשה הכל מתוך אמונה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}