כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

חתונה בצל הטילים • ה'משמחים' הצילו את המצב

זוג דתי מהדרום תכנן בהתרגשות את שמחת הנישואין באולם בנתיבות • ואז באו טילי הגראד, שהשאירו בבית 400 מהמוזמנים • מה עושים? גם לציבור הדתי-לאומי יש 'משמחים'

"חששתי שלא יהיה מניין בחתונה". צילום אילוסטרציה
"חששתי שלא יהיה מניין בחתונה". צילום אילוסטרציה

אפילו הטילים לא הצליחו להשבית את יום שמחת ליבם של יעקב חסאן וספיר שמואל, זוג דתי שנישא השבוע באולם 'אחוזת דניאל' בנתיבות.

"היו לנו משהו כמו 800 מוזמנים והכל היה מוכן", סיפרה הכלה לעיתון 'מעריב'. "אבל מתברר שההזמנה המוקדמת אינה תעודת ביטוח לכלום, בטח לא במציאות הביטחונית באיזור".

כזכור, ביום חמישי שעבר החלו ארגוני הטרור לשגר מטחי טילים לעבר יישובי הדרום. "לא חלמנו כמה בלאגן זה עלול לגרום לנו", הוסיף יעקב, החתן. "במוצאי שבת שמענו שיש הרוג מטיל בבאר שבע - ואז התחילו הטלפונים".

"אנשים התחילו להתקשר אלי ולומר 'תשמע, אנחנו לא יודעים מה לעשות, אנחנו מפחדים' ולאט לאט כמויות הביטולים הצטברו. פתאום אני מתחיל להרגיש שבקצב הזה לא יהיה לי אפילו מניין של אנשים. כמעט כל האורחים שלא גרים בדרום ביטלו. פתאום אנחנו מבינים שיש משהו כמו 400 איש שלא מגיעים".

ואכן, החתן והכלה התאכזבו לגלות כי לאולם באו מספר קטן של אורחים, אולם בתום החופה ציפתה להם הפתעה משמחת.

יעקב שיחזר ל'מעריב': "אנחנו יורדים מהחופה, ופתאום מגיעים מלא חבר'ה צעירים שנראים כמו מתנחלים. הם רוקדים, שרים, תופסים אותי ומרימים על הכתפיים. בהתחלה לא הבנו מי אלה".

הרקדנים - כ-40 במספר - שלא הכירו את החתן הכלה, זוהו במהרה כ'צוות המשמחים' - קומנדו הרקדנים של צעירי מפלגת האיחוד הלאומי.

מאוחר יותר התברר כי כשאחות החתן הבחינה בביטולים ההמוניים של ההשתתפות בחתונה, היא החליטה להזמין את "המשמחים" כדי להציל את המצב.

'צוות המשמחים' הוקם כדי לשמח חתנים וכלות שחוששים שהאנרגיות של המוזמנים שלהם לא יספיקו כדי לשמח אותם.

אסף דנוך, יו"ר ההנהגה הצעירה של 'האיחוד הלאומי' האמון על צוות הרקדנים, סיפר: "בגלל שזאת הקפצת חירום, הזעקנו חבר'ה מכל היישובים. אנשים שנמצאים בחופש מהישיבות הפסיקו טיולים בצפון וביקשנו מכולם להגיע.

"תכננתי לעשות חתונה בסגנון של מסיבה מזרחית" סיפר יעקב החתן ל'מעריב'. "אחרי החופה הדי ג'יי בא אלי ואמר לי 'אתה יודע מה? נשים להם איזה דיסק חסידי, נראה אם יזוזו ואם לא פשוט נעבור למזרחי. הוא שם את הדיסק והם מתחילים לרקוד, להשתולל, מרימים את האולם באוויר. בסוף נשארנו עם החסידי איזה שעה וחצי. ממש התרגשתי, אתה רואה אותם שמחים באמת. פשוט חבר'ה נהדרים".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}