כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

אתמול: 15 מטחים • עוד חוליה הותקפה

כפיות טובה: צה"ל המשיך להפעיל את 'מעבר ארז' תחת אש, המחבלים גרמו נזק הרסני • זמן קצר לאחר מכן: כלי טיס של חיל האוויר חיסל את המחבלים

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ארגוני הטרור שיגרו אתמול (ה) רקטות ופצצות מרגמה לעבר שטח מדינת ישראל. כתוצאה מהירי נגרם נזק כבר למעבר "ארז".

זמו קצר לאחר הירי, בערבו של יום, תקף כלי טיס של חיל-האוויר בצפון רצועת עזה הערב את חוליית המחבלים שביצעה את הירי לעבר מעבר "ארז". זוהתה פגיעה מדויקת.

יודגש כי מעבר "ארז" אפשר במהלך הימים האחרונים מעבר של פלסטינים לקבלת טיפול רפואי בישראל. ביום ראשון האחרון הועברו 60 פלסטינים לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים בישראל, בתיאום מנהלת התיאום והקישור עזה. בנוסף נכנסו לישראל באמצעות מעבר "ארז" 123 עובדי ארגונים בינאלומיים ונכנסו לרצועת עזה 126 עובדים נוספים. 276 חולים ומלווים עברו לישראל וליהודה. בסה"כ נפרקו 34,657 טון ציוד במעברים.

אולם בכל אותה העת המשיכו המחבלים לשגר רקטות לעבר ריכוזי האוכלוסייה בישראל, כולל ניסיון לפגיעה ישירה במעבר ארז - שנותר כאמור, פתוח. המעבר התאפשר הודות לפעילות מתאם פעולות הממשלה בשטחים ומנהלת התיאום והקישור עזה.

צה"ל מסר כי לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}