הכנסות רמי לוי ברבעון השני צמחו בכ-36.6%
עמדו על שיא של 555.5 מיליון שקל • רמי לוי: "אני שמח שלמרות הורדת המחירים הרווח לא נפגע ואף עלה"
- כ"ה אב התשע"א
- 1 תגובות
רשת חנויות המזון בניהולו של רמי לוי, מסכמת את הרבעון השני של 2011 עם המשך מגמת הצמיחה. החברה פועלת למעלה מ-30 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה ומפעילה כיום 20 סניפי סופרמרקט ושני סניפים נוספים הפועלים בשיטת הזכיינות.
הכנסות רמי לוי ברבעון השני של 2011 צמחו בשיעור של כ-36.6% לשיא של 555.5 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 406 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. הרווח התפעולי ברבעון השני גדל לכ-37.7 מיליון שקל (6.78% מסך המכירות), לעומת כ-29.8 מיליון שקל (7.34% מסך המכירות) ברבעון אשתקד. בשורה התחתונה הרווח הנקי עלה לכ-28.7 מיליון שקל (5.17% מסך המכירות), לעומת רווח נקי של כ-21.6 מיליון שקל (5.32% מסך המכירות) ברבעון בשנת 2010.
שיעור הרווח הגולמי מן המכירות ברבעון השני של שנת 2011 עמד על 22.51%, לעומת 23.6% ברבעון המקביל של שנת 2010. כמו כן, סך המכירות למ"ר ברבעון השני עלו לכ-19 אלף שקל, בהשוואה לכ-18.5 אלף שקל ברבעון המקביל בשנת 2010.
העלייה מוסברת בגידול של כ-4.02% בפדיון חנויות זהות, ומפתיחת חמשת הסניפים החדשים בגוש עציון, עפולה, מהדרין גבעת שאול, ראש העין ונתניה. בנוסף, החברה מעדכנת כי היא צפויה לפתוח עוד 8 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון הרביעי של שנת 2011 ועד לרבעון השלישי של 2012. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בערים אשדוד, מודיעין, באר שבע, כפר-סבא, עכו, עטרות, קדימה ובית שמש.
רמי לוי, מנכ"ל הרשת, התייחס לתוצאות ואמר "כשיש ירידה ברווח הגולמי של החברה זה אומר שבאנו לקראת הצרכן והורדנו מחירים. אני שמח שלמרות הורדת המחירים הרווח לא נפגע ואף עלה וזאת כתוצאה מהמשך הגידול במכירות שנובע ממעבר של לקוחות לסופרים שלנו. ביחד עם מחזור המכירות של חנויות הזכיין שאינו כלול במכירות עליו עליהם אנחנו מדווחים, פדיון הרשת שלנו הוא בקצב של כ-2.5 מיליארד שקל".
את המחצית הראשונה של שנת 2011 סגרה רשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הכנסות בסך כ-1.03 מיליארד שקל, גידול של כ-33.14% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. הרווח התפעולי של במחצית הראשונה של 2011 גדל בכ-27% לכ-68 מיליון שקל, לעומת התקופה המקבילה. הרווח הנקי במחצית השנה הנוכחית הנו כ-51.8 מיליון שקל, גידול בהשוואה לכ-40.4 מיליון שקל אשתקד.
רמי לוי עתיד להיכנס לשלושה תחומים חדשים בתקופה הקרובה: אספקת שירותי סלולר באמצעות רשת פלאפון - פיילוט לשם השקת השירות יחל בספטמבר השנה; בתחום הביטוח מתוכננת הקמת סוכנות לביטוח על מנת להפעיל את הסוכנות בסניפי הרשת ולבסוף תחום המכירות מקוונות, נכון לעכשיו החברה מפעילה פיילוט של מכירות באמצעות אתר האינטרנט שלה.
הכנסות רמי לוי ברבעון השני של 2011 צמחו בשיעור של כ-36.6% לשיא של 555.5 מיליון שקל, לעומת הכנסות של 406 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2010. הרווח התפעולי ברבעון השני גדל לכ-37.7 מיליון שקל (6.78% מסך המכירות), לעומת כ-29.8 מיליון שקל (7.34% מסך המכירות) ברבעון אשתקד. בשורה התחתונה הרווח הנקי עלה לכ-28.7 מיליון שקל (5.17% מסך המכירות), לעומת רווח נקי של כ-21.6 מיליון שקל (5.32% מסך המכירות) ברבעון בשנת 2010.
שיעור הרווח הגולמי מן המכירות ברבעון השני של שנת 2011 עמד על 22.51%, לעומת 23.6% ברבעון המקביל של שנת 2010. כמו כן, סך המכירות למ"ר ברבעון השני עלו לכ-19 אלף שקל, בהשוואה לכ-18.5 אלף שקל ברבעון המקביל בשנת 2010.
העלייה מוסברת בגידול של כ-4.02% בפדיון חנויות זהות, ומפתיחת חמשת הסניפים החדשים בגוש עציון, עפולה, מהדרין גבעת שאול, ראש העין ונתניה. בנוסף, החברה מעדכנת כי היא צפויה לפתוח עוד 8 סניפים חדשים בתקופה שבין הרבעון הרביעי של שנת 2011 ועד לרבעון השלישי של 2012. סניפים אלו יוקמו, בהדרגה, בערים אשדוד, מודיעין, באר שבע, כפר-סבא, עכו, עטרות, קדימה ובית שמש.
רמי לוי, מנכ"ל הרשת, התייחס לתוצאות ואמר "כשיש ירידה ברווח הגולמי של החברה זה אומר שבאנו לקראת הצרכן והורדנו מחירים. אני שמח שלמרות הורדת המחירים הרווח לא נפגע ואף עלה וזאת כתוצאה מהמשך הגידול במכירות שנובע ממעבר של לקוחות לסופרים שלנו. ביחד עם מחזור המכירות של חנויות הזכיין שאינו כלול במכירות עליו עליהם אנחנו מדווחים, פדיון הרשת שלנו הוא בקצב של כ-2.5 מיליארד שקל".
את המחצית הראשונה של שנת 2011 סגרה רשת רמי לוי שיווק השקמה, עם הכנסות בסך כ-1.03 מיליארד שקל, גידול של כ-33.14% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. הרווח התפעולי של במחצית הראשונה של 2011 גדל בכ-27% לכ-68 מיליון שקל, לעומת התקופה המקבילה. הרווח הנקי במחצית השנה הנוכחית הנו כ-51.8 מיליון שקל, גידול בהשוואה לכ-40.4 מיליון שקל אשתקד.
רמי לוי עתיד להיכנס לשלושה תחומים חדשים בתקופה הקרובה: אספקת שירותי סלולר באמצעות רשת פלאפון - פיילוט לשם השקת השירות יחל בספטמבר השנה; בתחום הביטוח מתוכננת הקמת סוכנות לביטוח על מנת להפעיל את הסוכנות בסניפי הרשת ולבסוף תחום המכירות מקוונות, נכון לעכשיו החברה מפעילה פיילוט של מכירות באמצעות אתר האינטרנט שלה.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות