כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

האימה חוזרת • התחדשה מתקפת הטילים על הדרום

לאחר רגיעה יחסית, התחדש שיגור הטילים על ישראל • למעלה מ-10 טילים שוגרו הערב • טיל יורט מעל באר שבע • תינוק נפצע כתוצאה מפגיעת טיל ברכב • כל הפרטים

פגיעת גראד. תמונת אילוסטרציה
פגיעת גראד. תמונת אילוסטרציה

באר-שבע שוב סופגת: אחרי מטחים לאשקלון, אופקים ואשכול, רקטה נורתה גם לבירת הנגב. הגראד יורט על ידי מערכת "כיפת ברזל" ופיצוץ עז החריד את העיר. נטרול הטיל גרר פיצוץ אדיר שהחריד את העיר, זאת בשל העובדה שהטיל יורט ממש מעל העיר.

פעילות צה"ל ברצועה בראשית השבוע



בדקות האחרונות פגע טיל פגיעה ישירה במכונית בה שהו מספר בני משפחה. תינוק ששהה ברכב נפגע באורח קל מרסיסים. באשקלון פגע טיל נוסף בבית פרטי, אך שם לא דווח על נפגעים.

כמה דקות לאחר יירוט הגראד לבאר-שבע, דיווחו הפלסטינים כי צה"ל פגע בחוליית משגרי רקטות מזרחית לשכונת סג'אעיה, במרכז הרצועה. כמה פצועים פונו לבית חולים, לאחר התקיפה השלישית של חיל האוויר בעזה תוך פחות מ-24 שעות.

בשעות הערב נורו שבע רקטות מהרצועה לאזור הדרום. הראשונה נורתה בסביבות השעה 7 בערב מצפון הרצועה והתפוצצה בשטח פתוח מדרום לאשקלון.

דקות ספורות לאחר אותו ירי, שוגרו שתי רקטות נוספות ונפלו בשטח פתוח ליד אופקים, וזמן קצר לאחר מכן התפוצצו עוד ארבע רקטות ליד יישובים במועצה האזורית אשכול. בכל המקרים לא דווח על נפגעים או על נזק.

לאחר הירי לאשכול, תקף חיל האוויר בעזה - וחיסל חבר בחוליית הג'יהאד האיסלאמי, ששיגרה לאזור את הרקטות. כמה פצועים פונו לבתי החולים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}