כ"ה אלול התשפ"ד
28.09.2024

טמבור מזמינה אתכם להכניס צבע ל'בין הזמנים'

חברת הצבע הגדולה והמובילה בישראל מזמינה את הציבור החרדי לחוויית 'בין הזמנים' מלאת צבע • מפגש מרתק עם עולם של גוונים וצבע בבית 'טמבור' בני ברק • צפו

תראו מה שצבע יכול לעשות. צילום: טמבור
תראו מה שצבע יכול לעשות. צילום: טמבור




'טמבור' חברת הצבע הוותיקה והמובילה בישראל, מזמינה אותך לחוויית בין הזמנים מלאוה גוון וצבע – בבית 'טמבור' בני ברק. לפגוש ולהכיר את עולם הצבע מקרוב, להתרשם ולגלות עולמות, ולחדש את העולם הביתי שלך לקסום, שליו ופורח.

במהלך ימי 'בין הזמנים' שיהפוך לעונת צבע מקורית ומרעננת, מעניקה 'טמבור' חשיפה רחבה לארבעת החידושים המרעננים שלה מעולם הצבע: 'סופרקריל' מט בנוסחה משופרת המבטיח כיסוי מושלם במגוון צבעים, צבע 'קשמיר' באפקט יוקרתי דמוי קטיפה (מופיע ב- 30 גוונים!), 'ספארי מנצנץ' במראה חולי עדין עם נצנוץ וברק (מופיע ב-16 גוונים!), ו'פנטזיה' מחליף גוונים – מראה מטאלי מחליף גוונים.

'טמבור' פותחת בפניך דלת לבית שכולו צבע – גוונים, טקסטורות, אפקטים, מוצרים משלימים וחומרי גמר לבנייה. בבית הקסום והייחודי של 'טמבור' שאין לו אח ורע בישראל, זהו המקום לחוות, להרגיש, לשאול ולהתנסות בכל מה שתמיד רציתם לדעת על צבע – הכל תחת קורת גג אחת. בית טמבור, המרכז לעיצוב בצבע הגדול בישראל, מזמין אותך – שתמיד רצית לנסות ולצבוע לבד – לראות מה שצבע יכול לעשות. כי צבע כך נראה, זה הרבה יותר מגוון, זו דרך חיים!

זו ההזדמנות שלכם לגלות כמה פשוט להפוך את הבית שלנו לחדש, מרענן ומלא עניין. ללמוד איך בעזרת מעט גוון וצבע הופך חדר הילדים למתוק וחייכני כפי שתמיד חלמת, ואיך לצבוע את הרהיטים מחדש זו תורה פשוטה למדיי. אתם מוזמנים לגלות הכל, ולהתרשם מעולם צבעוני ועשיר באינסוף גוונים, יישומים, אפקטים וטקסטורות. בוא לראות מה שצבע יכול לעשות, ללמוד בסדנאות איך עושים את זה פשוט וקל, לגעת בצבע ולהפוך את החלום למציאות צבעונית ותוססת, או בשפה פשוטה: להכניס קצת צבע לבין הזמנים!

מבצע ייחודי לבין הזמנים

'טמבור' יוצאת במבצע קיץ מרענן ומפתיע לימי 'בין הזמנים': תחת הכותרת 'בין הגוונים', הופכת 'טמבור' את ימי החופשה לימי רענון ושדרוג של המרחב הביתי עם סדרת הגוונים הנפלאה של 'טמבור' המחדשת את הבית מקיר לקיר.

במסגרת המבצע, מזמינה החברה את ציבור הלקוחות להתחדש ולחדש את הבית מקיר לקיר ולזכות בליטר צבע סוויד מטאלי מנצנץ 1 ליטר מתנה, בקניית מוצרי 'טמבור' ב-199 שקלים ומעלה.


בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל

כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-20:00, ו' 09:00-13:00
לקבלת מידע התקשרו אלינו 1-800-321321, 03-5708130 או הגיעו לבית טמבור.

בנוסף, טמבור מציעה לכם מגוון רחב של שירותים און-ליין לעיצוב בצבע:

באתר הבית של טמבור ניתן להתנסות בהדמיית צבע בחדרים באמצעות תוכנת מחשב ידידותית: מצלמים את החדר האישי שלכם, מעלים לחדרים בעיצוב אישי באתר טמבור ורואים איך החדר יראה לאחר צביעה, ההדמיה מאפשרת להפוך כל חלום צבעוני למציאות וירטואלית, אשר בעזרתה ניתן להמחיש ללקוח את הפנטזיה האישית שלו לגבי מראה הבית, ובכך לסייע לו לבחור את גווני הצבעים המתאימים לו ביותר.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}