כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

כמעט אסון: נער חרדי בן 16 טבע בחוף הנפרד באשדוד

שעות ספורות לאחר הטרגדיה בכינרת קיבלו כוחות ההצלה דיווח על נער חרדי שטבע במימי החוף הנפרד באשדוד • ברגע האחרון ניצל הנער, ופונה במצב קל לביתו

חוף ים. תמונת ארכיון
חוף ים. תמונת ארכיון

בצל הטרגדיה הנוראית והכאב על מותו של הילד יוסף יהודה אהרון בן הארבע וחצי מהעיר אלעד שטבע בשעות הערב המוקדמות במימי הכינרת, ארע נס של ממש בחוף הים של אשדוד.

עוד בנושא:
טרגדיה בטבריה • יוסף יהודה אהרון בן 4.5 מאלעד, טבע למוות בכינרת

בשעה 22:30 התקבל דיווח במוקדי ההצלה על צעיר שטבע בחוף הנפרד באשדוד. למותר לציין כי בשל השעה המאוחרת בחוף לא היה מציל, וכוחות ההצלה ששעטו למקום היו ספקטיים בכל הקשור לסיכויי ההצלה של הצעיר.

דקות לאחר שהגיעו אל החוף יצא הצעיר מהמים בכוחות עצמו כשהוא תשוש ומתקשה לדבר. הצעיר פונה לביתו וקיבל הוראה לנוח במשך מספר ימים.

יהודה הרציג מתנדב ביחידת הג'יפים של 'איחוד הצלה' סיפר ל'בחדרי חרדים': "קבוצה של נערים חרדים יצאו יחד עם מדריך יצאו לחוף הנפרד באשדוד. בחוף ישנו שטח מגודר עם רשת בשל מערבולות הנוצרות במימי הים וסכנה מוחשית להיסחפות. והבחור נסחף והתקשה לצאת בכוחות עצמו, וחבריו הזעיקו את כוחות ההצלה. חשוב לציין כי בימים אלו אין מציל בחוף בשל המצב הביטחוני המתוח.

"כשהגענו למקום יצרנו איתו קשר עין כשהוא כ-25 מטר מקו המים, הזעקנו מיידית את השיטור הימי וכוחות חילוץ, אך בחסדי שמים לאחר מספר דקות הבחור נסחף לחוף י"א הצמוד שם הוא חולץ כשהוא תשוש ובמצב גופני ירוד. הצעיר בן ה-16 נבדק וקיבל סיוע רפואי, לאחר זמן קצר הוא פונה לביתו כשהוא במצב קל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}