כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

המונים ביקרו במתחם המוחות של Orange בבני ברק

מתחם המוחות של Orange הפך בשני ימי הפעילות לאבן שואבת להמונים שבאו לנצל את ההטבה הייחודית ללקוחות • מאות מסכי מגע של משחקי חשיבה ייעודיים הוכנו במיוחד לציבור החרדי

המונים ביקרו במתחם המוחות של Orange בבני ברק
יעקב נחומי

כחלק מהחיבור לקהילה ומהבנת צרכי המגזר, יזמה Orange לרגל חופשת בין הזמנים את מיזם 'מתחם המוחות', במטרה להעניק לציבור החרדי ובני הישיבות והכוללים, אלה השוקדים במשך כל ימות השנה על התורה ומאמצים את מוחם לפיצוח סוגיות תלמודיות – ליהנות גם ממשחקי חשיבה מיוחדים בימי בין הזמנים.

האולם רחב הממדים הפך כולו למתחם ענק וממותג, מחולק לאגפים נפרדים למשחקים שונים, החל משחמט ודמקה ועד למשחקי חשיבה כמו רוורסי, ארבע בשורה וכד'. המתחם נבנה והותאם לכל סוגי המוחות והרמות השונות באוכלוסייה החרדית, באמצעות ובאחריות חברת 'אפקט', בניהולו של ר' אפרים זילברברג.

כמו"כ, במקום הוכשר מתחם מיוחד למשחק טריוויה ייחודי וראשוני מסוגו בארץ, כאשר 120 המשתתפים בכל מחזור קיבלו לידם שלט מתקדם עמו התבקשו לספק את תשובתם לשאלות הטריוויה שהוצגו על-גבי מסך ענק, כאשר המחשב מזהה לפי מספר המשתמש את המנצחים שסיפקו את מרבית התשובות הנכונות במהירות המקסימלית. שלושת המנצחים בכל מחזור זכו לפרסים מיוחדים. בכל מחזור שנמשך כמחצית השעה השתתפו כ-120 משתתפים, והוא נערך בשני ימי הפעילות בכל שעה עגולה.

המשתתפים במשחק הביעו את התפעלותם ושיבחו את חברת Orange על המיזם המבורך שסיפק מענה ואתגר לקשת רחבה של גילאים, החל מצעירים מגילאי 17 ועד לגילאי 60 ויותר, שנראו במקום בהמוניהם נהנים ממשחקי החשיבה ומהאמצעים הדיגיטאליים, באמצעותם פיתחו את יכולת החשיבה לאופקים רחבים. חלקם אף ציינו בפני נציגי החברה שנכחו במקום, כי האמצעיים הדיגיטליים החדשניים, הפכו את התחרויות להרבה יותר מאתגרות ומהנות.

הרב גבריאל שטאובר, מנהל אגף לתרבות תורנית בעיריית ירושלים שביקר במקום, הביע את התפעלותו מהחדשנות של המיזם ומהגאונות של הישגי המשתתפים במתחם. הוא אף התעניין בהעתקת הפעילות לירושלים בבין הזמנים של השנה הבאה, בשיתוף פעולה עם Orange.

אופיר יפה, מנהל לקוחות פרטיים ב-Orange אומר, כי המתחם היה פתוח ללקוחות כל החברות שנהנו מהאטרקציות השונות ונחשפו מקרוב לעוצמת המותג. הוא הוסיף, כי רבים מהמשתתפים במתחם המוחות הצטרפו בהזדמנות זו למעגל הלקוחות המרוצים והנהנים של Orange.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}