כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

התנכלות ל'הצלה לוס אנג'לס': בלי אורות ורמקולים

ארגוני ההצלה החרדיים בארצות הברית סובלים - כמו בארץ - מהצקות חוזרות ונשנות • הרשויות אסרו על המתנדבים להפעיל את הרמקולים והאורות • מה יעשו בארגון?

אמבולנס 'הצלה' בארצות הברית. צילום אילוסטרציה
אמבולנס 'הצלה' בארצות הברית. צילום אילוסטרציה

מי שחשב כי רק בישראל סובלים ארגוני ההצלה החרדיים מהתנכלויות חוזרות ונשנות, מוטב יעשה אם יציץ למתרחש בלוס אנג'לס הרחוקה.

במכתב ששיגר מנכ"ל ומייסד 'הצלה לוס אנג'לס' צביקה ברנר לקהילה החרדית בעיר, הוא מודיע כי אינטרסנטים פוליטיים ברשות המקומית בלוס אנג'לס, פעלו לאחרונה לשלילת רישיון הפעלת האמבולנסים אותו קיבל ארגון 'הצלה' עוד בשנת 1996.

לדברי ברנר, בשל האיסור לא יוכלו המתנדבים להפעיל את האורות המיוחדים ולהשתמש ברמקול בכדי לפנות לדרך ולהגיע במהירות לביתו של הזקוק לעזרתם.

מנכ"ל הארגון הוסיף, כי חברת 'הצלה' הוקמה לאחר שהתברר שהאמבולנסים המקומיים מתמהמהים שעה ארוכה לפני שהם מגיעים לביתו של החולה, דבר הגורם לא-אחת לאובדן חיי אדם. "מאז שקם הארגון הצלחנו להציל מאות אנשים, בפרט חולי לב שזקוקים לטיפול מיידי", אומר המנכ"ל.

במנשר שחולק לתושביה החרדיים של לוס אנג'לס כותב ברנר, כי למרות ההצקות - הארגון ימשיך לפעול כרגיל וייתן מענה במשך 24 שעות לכל מי שנזקק לכך.

בתוך כך, ארגון 'הצלה' שכר מספר לוביסטים שיביאו לביטול הגזירה המרה. יצוין, כי הקהילה החרדית בלוס אנג'לס היא הקהילה השניה בגודלה בארצות הברית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}