כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

נחמן קלצקי לליפא: החזרת לי את לייבי לחיים

בראיון משותף שערכו נחמן קלצקי וליפא שמעלצר, הודה האב לזמר על השיר שביצע לזכר לייבי • ועורכת דינו של הרוצח תוקפת את ה'דיילי ניוז' על הראיון עם הרוצח

נחמן קלצקי. צילום ארכיון
נחמן קלצקי. צילום ארכיון

עורכת דינו של ארון לוי - רוצחו של הילד לייבי קלצקי ז"ל פרסמה הודעה בתקשורת בה היא מותחת ביקורת על הריאיון שהעניק הרוצח ופורסם ביום שישי האחרון ב'דיילי ניוז' בעודו יושב מאחורי סורג ובריח.

הראיון שעורר סערה:
ה'קצב' בראיון ראשון: "אני לא מתנצל. זו הייתה תאונה"

גניפר מקאן, החברה בצוות ההגנה של הרוצח השפל, אמרה השבוע כי "לוי אינו כשיר נפשית. הראיון איתו נובע משיקולים כלכליים בלבד. ההחלטה של העיתון לעקוף את המערכת המשפטית ולראיין את לוי בצורה פיראטית נובע מהרצון למכור עוד ועוד עיתונים".

בהודעה שהוציאה, הוסיפה: "אני לא זוכר מקרים כאלו. מקרה בו ילד קטן נרצח. ביקשתי מהעיתונים לטפל במקרה הזה בכבוד, אך אני רואה שהבקשות של נדחו. אני מבין שאין מקום לאתיקה ולצדק כאשר על כף המאזניים מונחים יוקרת העיתון והרצון למכור יותר עיתונים".

כזכור, ביום שישי האחרון פרסם העיתון ריאיון קצר עם הרוצח בו לראשונה הוא פרש את גרסתו לרצח. במהלך הריאיון הוא סיפר כי הוא לא זוכר הרבה ולא הביע חרטה על מעשיו.

בתוך כך, אביו של לייבי – נחמן קלצקי, אמר בראיון רדיו משותף עם הזמר ליפא שמעלצר כי השיר אותו ביצע עוזר לו להתמודד עם המוות של בנו: "אתה הבאת לי את לייבי לחיים", אמר לליפא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}