כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

טמבור מציגה: תראו מה שאפקטים יכולים לעשות

טמבור מזמינה אתכם לחדש את הבית במגוון אפקטים יוקרתיים: סוויד מטאלי, ספארי או קשמיר קטיפתי המאפשרים עיצוב מרהיב ואופנתי במיוחד

טמבור מציגה: תראו מה שאפקטים יכולים לעשות



העולם לא מפסיק להתפתח, להשתנות, להתחלף ולהתעדכן, וכמו העולם כך גם בטמבור לא מפסיקים לחפש את הדבר הבא. בשיתוף עם המומחים הטובים בעולם העוסקים בתחזיות גוונים וטרנדים חדשים, יצרו בטמבור את הטרנדים המובילים לשנת 2011 בטקסטורה, באפקטים שיהיו חלק מהחיים של כולנו.

לצורך כך, חברת טמבור מותג הצבע מספר אחד בישראל ממשיכה ומרחיבה את סדרת מוצרי האפקטים המאפשרים הצעות עיצוב מרהיבות ואופנתיות במיוחד. בימים אלו יוצאת טמבור על שלושה אפקטים יוקרתיים : סוויד מטאלי, ספארי וקשמיר קטיפתי.

במהלך ימי 'בין הזמנים' יוצאת 'טמבור' במבצע מיוחד: מכניסים צבע ל'בין הזמנים'. במסגרת המבצע מזמינה טמבור את לקוחותיה להתחדש ולחדש את הבית מקיר לקיר ולזכות בליטר צבע סוויד מטאלי מנצנץ 1 ליטר מתנה, בקניית מוצרי 'טמבור' ב-199 שקלים ומעלה.



קשמיר

אפקט יוקרתי בעל מראה דמוי קטיפה. קשמיר מיועד לשימוש על קירות פנים באמצעות יישום במלג' קשמיר ליצירת גימור בשכבה אחת עד שתיים. בנוסף, ניתן ליישם את הקשמיר במבחר שיטות יישום. לקשמיר מבחר של כ- 30 גוונים אופנתיים, בברק מטאלי עדין.

גווני הקשמיר מחולקים ל-3 קבוצות עיקריות: גוונים מבסיס פנינה כגון - ארגמן מלכותי, משי קסום, משי מוזהב, שושן ענוג, סגול מסתורי, קטיפה מעודנת, כחול מלכותי, נגיעה פרחונית ועוד; גוונים מבסיס שחור כסף כגון - קטיפה שחורה, שמיים קסומים, קטיפה מלכותית ועוד; גוונים מבסיס מוזהב כגון - זהב אוריינטלי, מארג זהוב, זהב שזוף זהב טהור, ירוק אוריינטלי ועוד.







ספארי מנצנץ

לסדרת ספארי הפופולארית מצטרף מוצר נוסף: ספארי מנצנץ. אפקט המגיע במרקם חולי-עדין בעל ברק פנינתי ונצנוץ עדין, ומעניק לקירות מראה דיונה פראית. סדרת ספארי קלה מאוד ליישום - בהברשה בשכבה אחת.

למעט הספארי המנצנץ, תמצאו במשפחת הספארי ציפויים במרקם עדין-חולי במראה איי דיונות ליישום בהברשה בשכבה אחת מגוונת ו/או מטאלית על קירות פנים: פרלטו – מראה פנינתי אטום למחצה, אורו – מראה מוזהב אטום למחצה, או נטורל – מראה אטום למחצה בגווני מדבר.

הסאפרי הינו צבע סמיך מוכן לשימוש על בסיס מים, ידידותי לסביבה ולמשתמש ובעל תו ירוק של מכון התקנים הישראלי. כמו כן, הספארי מוכן ליישום מהיר וקל על קירות פנים וחוץ הצבועים בצבע אקרילי או ביסוד קוורץ.



סוויד מטאלי מנצנץ

סוויד מטאלי מנצנץ

לסדרת הסוויד השיקית מצטרף מוצר חדש: סוויד מטאלי מנצנץ – אפקט מטאלי במראה מנצנץ במיוחד.מתאים לשימוש על קירות פנים באמצעות יישום במברשת בשלוש שכבות. לסוויד המטאלי המנצנץ מבחר של כ- 20 גוונים. אם ברצונכם לשוות מראה אקסקלוסיבי ייחודי, מראה אופנתי וחם בעל מגע נעים, עם סוויד תקבלו את התוצאה המבוקשת.

היופי של האפקט הוא יכולת ההשתנות שלו בהתאם לאופן היישום והתאורה בחלל. סוויד מטאלי מתאים לעיצוב בצבע ייחודי בבית ובמקומות ציבוריים כגון: בתי מלון, מסעדות, משרדים וכו'. האפקט על בסיס מים, נושא תו ירוק ומתאים ליישום על קירות הצבועים בצבע אקרילי.

הסוויד מיועד לגיוון במכונות הטמבורמיקס שבנקודות המכירה. לאחר הגיוון, הצבע באריזה מוכן לשימוש. כל מה שצריך זה רק רולר, מברשת - ולצבוע!







בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל

כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-20:00, ו' 09:00-13:00
לקבלת מידע התקשרו אלינו 1-800-321321, 03-5708130 או הגיעו לבית טמבור.

בנוסף, טמבור מציעה לכם מגוון רחב של שירותים און-ליין לעיצוב בצבע:

באתר הבית של טמבור ניתן להתנסות בהדמיית צבע בחדרים באמצעות תוכנת מחשב ידידותית: מצלמים את החדר האישי שלכם, מעלים לחדרים בעיצוב אישי באתר טמבור ורואים איך החדר יראה לאחר צביעה, ההדמיה מאפשרת להפוך כל חלום צבעוני למציאות וירטואלית, אשר בעזרתה ניתן להמחיש ללקוח את הפנטזיה האישית שלו לגבי מראה הבית, ובכך לסייע לו לבחור את גווני הצבעים המתאימים לו ביותר.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}