ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

באנימציה: יוסי הופמן ועדי רן שרים 'קל אדון' • צפו

שמונה שנים לאחר ששחרר לאויר את הלהיט 'ושמרו', משחזר יוסי הופמן את ההצלחה בסינגל-קליפ חדש עם עדי רן - 'קל אדון' • על הליווי - מקהלת 'ידידים העולמית' מתוגברים במתנאל טוקר • מקורי

באנימציה: יוסי הופמן ועדי רן שרים 'קל אדון' • צפו



שמונה שנים לאחר ששחרר לאויר את הלהיט "ושמרו", שזוכה להשמעות רבות ומופיע בראש הפלייליסטים השבתיים עד לעצם היום הזה, משחזר יוסי הופמן את ההצלחה בסינגל-קליפ חדש עם עדי רן - 'קל אדון'.

בלחן טרי שכולו שבח והודיה להשי"ת, אותו הלחין הופמן בעצמו לתפילת "קל אדון" מתוך פסוקי דזמרה של שבת קודש, מארח הופמן את הזמר המיתולוגי עדי רן. על העיבוד רשום המעבד דייויד טויב, ועל הליווי - מקהלת 'ידידים העולמית' מתוגברים במתנאל טוקר.

את הסינגל הטרי מלווה קליפ אנימציה מושקע במיוחד, משולב באיורים של מבצעי השיר, כשמילות השיר משתלבות להן באיורים, שתוך כדי הצפייה הופכות לקליפ וידיאו.

יוסי הופמן מארח את עדי רן - קל אדון


קרדיטים:
לחן ושירה: יוסי הופמן זמר אורח: עדי רן עיבוד מוסיקלי וקולי: דיויד טויב תופים: ברק אהרן גיטרות: אבי סינגולדה כינורות: פאבל לוין מקהלה: ידידים העולמית קולות: מתנאל טוקר מיקס ומאסטרינג: אודי שמחון הפקה והקלטה: אולפני טנור - מיכאל צי תסריט: מיכל גרינברג לביא עריכה, אנימציה ואפטר: מיכל גרינברג לביא צילום: לירן שמש בימוי: מיכל גרינברג לביא ולירן שמש ניו-מדיה: בחזית
קל אדון יוסי הופמן עדי רן אנימציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד