ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

ש"ס דורשת מראש הממשלה: "קיים את הבטחתך"

ש"ס דורשת מראש הממשלה נתניהו לקיים את הבטחתו לפתור במידי את משבר הנכים • יו"ר הסיעה שיגר אליו היום מכתב: "המפגש הבלתי אפשרי עם ציבור הנכים - כואב לי ברמה האישית והמוסרית" • פרסום ראשון

ש"ס דורשת מראש הממשלה: "קיים את הבטחתך"
יונתן זינדל, פלאש 90



כשבועיים לאחר הבטחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במעמד ההנצחה למרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בחדר סיעת ש"ס, יו"ר הסיעה ח"כ יואב בן צור פנה היום לראש הממשלה בדרישה שיקיים את הבטחתו ויסיים את משבר הנכים.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", במהלך ישיבת הסיעה המיוחדת לזכרו של מרן הגר"ע זצ"ל, בהשתתפות צמרת המדינה, התבקש נתניהו על ידי יו"ר תנועת ש"ס, שר הפנים אריה דרעי וחברי הסיעה להביא את הטיפול בסוגיית הנכים לידי סיום מידי תוך שבוע. נתניהו נענה לכך בחיוב, אך כאמור, למרות זאת -טרם מסתמן פתרון.

במכתבו מבקש בן צור מראש הממשלה לממש את מלוא סמכותו ולהנחות את הגורמים הרלוונטיים לטיפול מידי בסוגיה, לדבריו, "המשך לדבריך במעמד ההנצחה לזכרו של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שכללו אמירה ברורה וחד משמעית בדבר סיום הטיפול בעוולת קצבאות הנכים לפני כשבועיים".

"אני קורא לך ומבקש ממך כאדם לאדם וכחבר כנסת מסיעת ש"ס בהנהגת הרב אריה דרעי, הממשיכה את דרכו ומורשתו של מרן, ליישם את הבטחתך ולהנחות את הגורמים המוסמכים ומשרדי הממשלה הרלוונטיים לטפל בנושא הכאוב הזה באופן הראוי והבהול ביותר", כתב יו"ר סיעת ש"ס.

לדבריו של בן צור, "המפגש הבלתי אפשרי עם ציבור הנכים, המבקש בסך הכל להתקיים בכבוד ונאבק על זכותו הלגיטימית לכך כואב לי ברמה האישית והמוסרית והוא תעודת עניות לנו כממשלה הפועלת לילות כימים למען רווחתו של הציבור הישראלי".





ש''ס יואב בן צור מחאת הנכים אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד