כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

בן שנה וחודשיים אושפז עם קנאביס בגופו

פעוט הובא היום לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהוא מעורפל הכרה עם סימני אפאטיות. בדיקה ראשונית העלתה חשד להימצאות סם בגופו • לפני כשבוע וחצי, פעוטה כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה הובאה לקופת חולים בעיר על ידי אשה מבוגרת, בבית החולים גילו בדמה של הפעוטה רמות גבוהות של סם הקנאביס

שתלי קנאביס. צילום: רויטרס
שתלי קנאביס. צילום: רויטרס



פעוט הובא היום (ראשון) לבית החולים הדסה הר הצופים, כשהוא מעורפל הכרה עם סימני אפאטיות. בדיקה ראשונית העלתה חשד להימצאות סם בגופו. חוקרי משטרה הגיעו למקום, פתחו בחקירה ועיכבו את אביו של הפעוט שהובא לחקירה בתחנת שלם. במסגרת החקירה, הועבר דיווח לגורמי הרווחה.

ד"ר דוד רכטמן, מנהל מיון ילדים בהר הצופים ציין כי עם גילוי החשד הועבר דיווח למשטרה. "מצבו מוגדר בינוני והוא כרגע רדום באופן עמוק. הוא מטופל במתן נוזלים כתמיכה ובינתיים נשאר אצלנו להשגחה".

לפני כשבוע וחצי, פעוטה כבת שנה וחצי מחוסרת הכרה הובאה לקופת חולים בעיר על ידי אשה מבוגרת, וזו פונתה באופן מידי לבית החולים שערי צדק. הרופאים פתחו בסדרת בדיקות רפואיות וגילו בדמה של הפעוטה רמות גבוהות של סם הקנאביס. הורי הפעוטה בגילאי 25 ו-34 נעצרו לחקירה. לטענת האם, הקנאביס הגיע מחוץ לבית.

בבית החולים שבו וקוראו להורים ולבני משפחה בוגרים, לקחת אחראיות על חומר הנמצאים בהישג ידם של ילדים.
שתלי קנאביס פעוט פעוטה סם תינוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}