י"ט תשרי התשפ"ה
21.10.2024

בהגרלה: היארמולקע והגראטל של הרבי

הגרלה ייחודית ונדירה התקיימה בפינסק-קרלין בירושלים, בה זכו להשתתף מאות אברכים ובחורים, שבמהלך הקיץ האחרון צברו מאות שעות לימוד התורה בשבת קודש ויום שישי כתקנת האדמו"ר. ההגרלה נערכה במתכונת מפעל הפיס. צפו בתיעוד

בהגרלה: היארמולקע והגראטל של הרבי



האדמו"ר מפינסק קרלין מעורר בשנים האחרונות בכל כוחו, לנצל את ימי שישי ושבת, על כן עמד אדמו"ר ותיקן שכל בחור ואברך ילמד בימי שישי ושבת לכל הפחות 8 שעות.

בשנת תשע"ז הכריז מפעל 'להתענג' - אשר מופקד על החיזוק של דבר קדוש זה - על הגרלה ייחודית של מספר פריטים של צדיקי בית פינסק-קארלין שיוגרלו בין אלו שיצברו סך נכבד של שעות לימוד, כאשר כל שבת של עמידה בתקנה מוסיף זכות בהגרלה.

בי"ד חשוון, יום ההילולא של האדמו"ר הרה"ק רבי אברהם אלימלך מקארלין זי"ע, לאחר הטיש של האדמו"ר התקיימה ההגרלה במעמד עם רב, רבני הקהילה וזקני העדה.

הפרס הראשון והיוקרתי היה מכתב מקורי של האדמו"ר רבי אברהם אלימלך מקארלין זי"ע הי"ד בשווי ערך רב, המכתב נתרם על ידי אחד מחשובי החסידים לצורך חיזוק לימוד התורה, פרס זה הוגרל בהתרגשות מיוחדת. הפרס השני היה יארמולקע של האדמו"ר.

הגרלה_איכותי


הפרס השלישי היה כתב יד קודש של האדמו"ר הארחות אהרן זי"ע ובו רשם לעצמו "בתורה הקדושה צריך להגות בכל מצב שהוא". הגרלה זו התקיימה עבור הבחורים שהצליחו ללמוד בשבת הרבה יותר משמונה שעות לימוד, הפרס הרביעי היה גארטל של האדמו"ר.



















































פינסק קרלין הגרלה חפצי קודש גארטל יארמולקע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}