י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

בר מצווה וחתונה בלי אבא; טבע במקווה בירושלים • טרגדיה

בן 47 שטבל במקווה, איבד את הכרתו • במשך שעה ארוכה ניסו כוחות ההצלה להחיותו אך למרבה הצער נאלצו בסופן לקבוע את מותו • אשתו ובנו חיכו בחוץ בוכים וביקשו מעוברים ושבים להתפלל לרפואתו • ביום חמישי אמור היה לחגוג בר מצווה לבנו

אמבולנס זק"א מחוץ למקווה
אמבולנס זק"א מחוץ למקווה



טרגדיה קשה בירושלים: אדם טבע במקווה ולאחר ניסיונות החייאה ממושכים נקבע מותו.

הבוקר (שני) מעט לאחר השעה 10:00 התקבל דיווח על אדם כבן 47 שאיבד את הכרתו במקווה 'סאטמר' ברחוב אבן האזל בשכונת עזרת התורה בירושלים.

צוותי רפואה ובהם כונני 'איחוד הצלה' וצוותי 'מגן דוד אדום' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, תוך מאמצים להשיב את הדופק לפעילות ולהציל את חייו, ככל הנראה לאחר שטבע בבור הטבילה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך פעולות ההחייאה הגיעו אשתו ובנו אל מחוץ למקווה כשהם בוכים וביקשו מהנוכחים במקום להתפלל לרפואתו השלימה, אולם למרבה הצער נקבע מותו.

נחום יוזביץ' חובש רפואת חירום של 'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי באזרחים שהחלו בביצוע פעולות החייאה לאחר שמשו אותו מבריכת המקווה. הצטרפתי אליהם בביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות בסיוע מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים שגרים בסמיכות למקום בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער נקבע מותו בתום מאמצי ההחייאה".

המנוח האברך החשוב הרב הגאון רבי משה זאב דרור זצ"ל שכל חייו שקד על התורה הוא הותיר אחריו משפחה מרובת ילדים, כשביום חמישי ייכנס אחד הבנים לעול תורה ומצוות, וכן הבת צפויה להינשא בעוד חודשיים.

אחיו, הרב שמעון דרור מחשובי האברכים בישיבת 'נהר שלום' של הגאון המקובל רבי בניהו שמואלי.

הלוויתו בשעה 16:30 אחר הצהריים בבית העלמין סנהדריה בירושלים שם ייטמן.

יושבים שבעה בביתו ברחוב נבון 23 בירושלים

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
מקווה טביעה החייאה משה זאב דרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}