ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

החתן והכלה נשדדו ביום חופתם: החברים עשו להם שמח ברחובות בני ברק • צפו

מחזה בלתי שגרתי נצפה אמש על ידי עוברי אורח ברחובות המרכזיים של העיר בני ברק, אך אף אחד מהצופים לא ידע את הסיפור שמאחוריו • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור והתיעוד

הרכב שנפרץ.
הרכב שנפרץ.

 


שעות לפני החתונה - החתן והכלה נשדדו: חתן וכלה חרדים נסעו אמש (רביעי) שעות לפני חתונתם לצילומי חוץ ביפו העתיקה, עם צלם החתונות איציק מימון. כשחזרו לרכבם הם נדהמו לגלות שבזמן הצילומים, אלמונים פרצו לרכב היוקרה שנשכר וקושט עבור החתונה, ורוקנו את תכולתו. ברכב היו בין היתר, תכשיטי זהב יוקרתיים, כסף, כרטיסי אשראי ומכשירי סלולר.

החתן והכלה ההמומים הזעיקו את המשטרה, שהגיעה תוך זמן קצר ופתחה בחקירת האירוע. "ההרגשה של החתן והכלה הייתה כואבת מאוד, הם בכו בלי הפסקה", אומר קרוב משפחתם של החתן והכלה ל'בחדרי חרדים', "המשפחה והחברים החליטו שהם לא יתנו יד לעצבות והרס השמחה, והרימו לזוג ששקע בעצב ובדיכאון את המורל כמה שאפשר. היה ערב אמנם מצער מצד אחד, אבל משמח מאוד מצד שני".

אלא שזה לא נגמר בכך - בניסיון להחזיר לזוג את מצב הרוח והשמחה, בדרך לאולמי 'האופרה' בפתח תקווה שם נערכה שמחת החתונה, נרשם אירוע לא שגרתי לאורך הרחובות המרכזיים בבני ברק.

שמחת חתן וכלה ברחובות בני ברק
בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים בני המשפחה והחברים של החתן והכלה, מלווים אותם לצד רכבי היוקרה במוזיקה רועשת לעידוד ושמחה, בצל התקרית שגרמה להם לצער רב, ביום שהיה אמור להיות השמח בחייהם.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר הצלם איציק מימון: "נסעתי עם החתן והכלה לצילומי חוץ על חוף ימה של נמל יפו, החנינו את הרכב בסמוך ויצאנו לצילומים, כשחזרנו, גילינו שערבים פרצו לרכב וגנבו את התכשיטים של הכלה מהנדוניה, הכסף והסלולרי. החתן והכלה לקחו את זה קשה. אנו מקווים שהמשטרה תתפוס את הגנבים".

 

צילומים: איציק מימון






















חתן וכלה שוד פריצה צילומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד