כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

איכות אוניברסיטאית והצלחה ייחודית

ביום פתוח של ה'קמפוס החרדי של המרכז האקדמי כרמל' בחיפה יכירו המועמדים את הנוסחה המנצחת של המרכז. רמה אקדמית גבוהה, הצלחה בלימודים וסיוע כלכלי משמעותי המובילים להצלחה אקדמית ולפרנסה קלה כבר מתחילת הדרך

איכות אוניברסיטאית והצלחה ייחודית

יום פתוח ייחודי מסוגו התקיים ביום רביעי וכן ביום ראשון הקרוב בחיפה, במסגרת ימי ההרשמה ל'קמפוס החרדי של המרכז האקדמי כרמל' הנמצאים בעיצומם. הקמפוס החרדי, היחיד באזור הצפון, זכה בשנים האחרונות להיכלל במקום גבוה מאד, בכל דירוגי המכללות ומקומות הלימוד החרדיים ברחבי הארץ.

איכות הלימודים, שיעורי ההצלחה הגבוהים ומערך התמיכה לו זוכים הסטודנטים הפכו את המרכז האקדמי לבולט במיוחד בין שלל המוסדות המתמודדים על השכלתם של התלמידים החרדיים. איכות ההוראה והלימודים במרכז האקדמי כרמל, באה לידי ביטוי בביקוש הרב לו זוכים בוגרי המרכז, העולה על המקובל לבוגרי מוסדות חוץ אוניברסיטאיים. מבחינת התלמידים בשלל המסלולים שמציע המרכז האקדמי כרמל, מתבטאת הייחודיות בבקרת איכות בלתי פוסקת ובשמירה על רמה אקדמית ומקצועית בסטנדרט גבוה תוך הקפדה רבה על שמירת הצביון החרדי.

בפאנל מיוחד שנערך לפני מספר חודשים במרכז האקדמי כרמל בהשתתפות סגן שר החינוך הרב מוזס וכן יו"ר מפעל הפיס עוזי דיין יחד עם בכירים רבים ונציגי הקרנות , העלו כולם על נס את איכות ומקצועיות המקום ללא פשרות לצד עמידה איתנה על הצרכים של הסטודנט החרדי. המרכז האקדמי כרמל הינו מוסד הלימודים היחיד הפונה למגזר החרדי בצפון, המציב בפני תלמידיו רף אקדמי גבוה מהמקובל, ועם זאת מוביל אותם לעמידה ביעדי הלימודים בהצלחה בולטת תוך סיוע צמוד ויחס אישי לכל התלמידים. הליווי לו זוכים התלמידים מתבטא כבר משלב הרישום ללימודים ובמסגרתו מקבלים הנרשמים שלל אפשרויות למלגות העשויות לכסות את שכר הלימוד השנתי.

ביום הפתוח יזכו המתעניינים לסיור בקמפוס מרחיב הדעת, להיכרות עם תכנית הלימודים וסגל המורים והמרצים ובטעימה מחיי הקמפוס ומערכת התמיכות שתצפה להם. אשר תוכננה על ידי אנשים המכירים לעומק את צרכי הסטודנטים החרדיים. היום הפתוח יתקיים בקמפוס, הממוקם סמוך לקווי התחבורה המרכזיים בחיפה, והוא מיועד לתלמידים מהצפון כולו, מנתניה ועד לצפת, וגם סטודנטים מערי המרכז המתעניינים בלימודים במקום בשל איכותו והרמה האקדמית שלו.

הקמפוס החרדי במרכז האקדמי כרמל, נמצא תחת פיקוח רבני וכי כל מסגרת הלימוד, התכנים והאווירה במקום הותאמו לצרכי הציבור החרדי על דרישותיו המהודרות ביותר.










תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}