כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

בדיקה -נא לא למחוק

דלק נדל"ן צפויה להודיע היום על אופן פריסת חובות בשווי 2.2 מיליארד שקל; מדד ת"א 25 נפתח בעלייה של 0.4%

  • כ"ב תמוז התשע"א
בדיקה -נא לא למחוק

שבוע המסחר בבורסה בתל אביב נפתח בעליות שערים קלות, על רקע העליות שחלו שבוע שעבר בוול סטריט ובהמשך לתוצאות טובות שהתפרסמו בדו"חות הכספיים של החברות הנסחרות בוול סטריט במהלך השבוע.

בשלב זה מתנהל המסחר בעליות שערים קלות, כאשר close ת”א 25 נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
מדד ת"א 25 נפתח בעלייה של 0.4%, close ת”א 100 נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי 0.42% 1150.85
לגרף ניתוח טכני
מדד ת"א 100 מוסיף 0.5% לערכו, close נדל”ן 15 נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
מדד הנדל"ן מטפס ב-0.6% ומדד הבנקים נסחר כעת ללא שינוי

השם הטוב של יצחק תשובה עומד היום למבחן. היום, close דלק נדל”ן נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
דלק נדל"ן תפרסם כיצד תפרע חובות בשווי 2.2 מיליארד שקל. תשובה גייס בשנים האחרונות כ-18 מיליארד שקל באמצעות אג"ח - בעיקר בזכות השם הטוב שלו

הדירקטוריון קיבל מהנהלת החברה סקירה לגבי מצבה העגום וחלופות לפירעון חובות. החוב ריקורס (עם זכות חזרה ללווה) של דלק נדל"ן נאמד ב-3.8 מיליארד שקל ומורכב מחוב לבעלי האג"ח של כ-2.2 מיליארד שקל, חוב לבנקים של כ-1.3 מיליארד שקל (כולל 300 מיליון שקל של אלעד מגורים שבבעלותה המלאה וכ-400 מיליון שקל לדיסקונט והפועלים שייפרעו החודש), וכן כ-270 מיליון שקל לקבוצת דלק והפניקס. לא ידוע אם לתשובה יש כיום מניות close דלק ישראל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
דלק , אלעד או דלק נדל"ן, או נכסים פרטיים שניתן לשעבד אותם תמורת קבלת סכומים נוספים.

היום יתכנס שוב הדירקטוריון, ובו כבר יתקבלו החלטות אופרטיביות, שמהן החברה תצא לגיבוש הסדר חוב כולל. ככל הידוע, ההסדר יכלול בשלב ראשון בקשה ממחזיקי אג"ח כ"ה, שהחברה חייבת לשלם להם בספטמבר הקרוב כ-300 מיליון שקל, לדחות את התשלום ב-3-6 חודשים תמורת העלאת ריבית ומתן ביטחונות.

הוויכוח בארה"ב בעניין תקרת החוב ממשיך לעורר עניין, כאשר המחלוקת המרכזית בין הרפובליקאים והדמוקרטים היא בנושא המסים. אובמה מעוניין כי רוב ההכנסות לצמצום הגירעון יגיעו ממסים והרפובליקאים מעוניינים שהם יגיעו מקיצוצי התקציב. עם זאת, לאחרונה התרעם אובמה על חוסר ההתפשרות המוחלט לדבריו של הרפובליקאים והגדיל את הקיצוצים המוצעים מתקציב הממשלה.

האמריקאים נאבקים להגיע לפתרון בנוגע לתקרת החוב לפני פתיחת המסחר באסיה ביום ראשון. לאחר פגישת החירום שכינס אמש אובמה ונמשכה כשעה בלבד, דווח כי הצדדים עובדים על תוכנית שתגייס 3-4 טריליון דולר לקיצוץ הגירעון בשני שלבים במשך 10 שנים. עם זאת, בכיר רפובליקאי מסר לרויטרס כי עוד אין מספרים להציג. לא ברור אם התוכנית כוללת מסים נוספים בנוסף לקיצוץ בהוצאות הממשלה כפי שאובמה דרש.

ארה"ב תגיע לתקרת החוב שלה ב-2 באוגוסט אם הקונגרס לא יאשר את העלאתה. הרפובליקאים מתעקשים כי הממשלה תרחיב את הקיצוצים בתקציב לפני שהם יאשרו העלאה כלשהי.

הגזרה היוונית עדיין שולחת את אותותיה על המסחר על רקע התמיכה שהביעו שבוע שעבר מנהיגי האיחוד האירופי בממשלת יוון, לאחר שאישרו סיוע רשמי למדינה בסך 109 מיליארד יורו (156.7 מיליארד דולר) וכן סיוע של המגזר הפרטי בסך 50 מיליארד יורו נוספים. סך העול בו צפוי המגזר הפרטי לשאת במימון ההלוואות ליוון, עשוי להגיע ל-135 מיליארד יורו (194 מיליארד דולר) על פני תקופה של 30 שנה. מנהיגי אירופה הסכימו גם להאריך את תקופת ההלוואות העתידיות לממשלת יוון לתקופה מקסימאלית של 30 שנה, לעומת ההלוואות הנוכחיות שהיו לתקופה של 7.5 שנים. הריבית על ההלוואות צפויה להיות כ-3.5%.

עונת הדו"חות בארה"ב


עונת הדו"חות בוול סטריט ממשיכה לספק סנטימנט חיובי למסחר על רקע דו"חות כספיים טובים מעבר למצופה. ענקית התעשייה האמריקאית close NY גנרל אלקטריק נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
ג'נרל אלקטריק דיווחה על גידול חד מהצפוי של 21% ברווחיה ברבעון השני וסיפקה תחזית אופטימית לגבי המשך השנה, הודות לביקוש מוגבר למוצרים תעשייתיים כבדים בשווקים זרים דוגמת סין והודו.

מקדונלד'ס, רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, דיווחה על גידול של 15% ברווחיה ברבעון השני וצמיחה של 16% בהכנסות. רווחי החברה בתקופה המדווחת הסתכמו ב-1.41 מיליארד דולר, או 1.35 דולר למניה - מעל לתחזית האנליסטים לרווח של 1.28 דולר למניה. בשורה העליונה רשמה החברה מכירות של 6.91 מיליארד דולר - מעל לתחזית להכנסות של 6.6 מיליארד דולר.

בורסות וול סטריט נסגרו במגמה מעורבת ביום המסחר האחרון של השבוע, אולם עלו במהלך השבוע כולו. בסיכום שבועי עלה close דאו ג`ונס נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
מדד הדאו ג'ונס ב-1.6%; close מבט S&P 500 נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
מדד S&P 500 הוסיף 2.19% ואילו close נאסד”ק נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
מדד הנאסד"ק טיפס ב-1.4%. שוק האג"ח הממשלתיות האמריקאיות נסגר בעליות, והתשואה על האג"ח ל-10 שנים ירדה ב-0.05% לרמה של 2.96%. היום יום ראשון ולא יתקיים מסחר בוול סטריט.

מניות בולטות במסחר בת"א


איגרות החוב והמניות של close טאו תשואות נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
טאו תשואות עדיין במרכז העניינים, על רקע הסדר החוב המשופר של אילן בן דב, בעל השליטה בחברה. השמועה בשוק גורסת כי הגופים המוסדיים ידרשו מבן דב לתת יותר ממה שהציע בהצעת ההסדר.

חברת הביומד הדואלית close פרוטליקס נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
פרוטליקס צפויה להגיש השבוע לרשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) את הבקשה המחודשת לאשר את שיווקה של התרופה UPLYSO לטיפול במחלת הגושה. על פי הערכות, ה-FDA יבחן את הבקשה המחודשת בתוך חודשיים עד 6 חודשים.

חברת close ביוקנסל נתוני המסחר המלצות אנליסטים הרשמה לנתונים בזמן אמת חדשות חברה הוסף לתיק אישי
לגרף ניתוח טכני
ביוקנסל תרכז עניין על רקע הודעת החברה כי קיבלה את אישור רשות המזון והתרופות האמריקאית (FDA) להתחיל בארה"ב את הניסוי הקליני בשלב 2b במוצר 819-BC, בשילוב עם התרופה הכימותרפית המאושרת Gemzar לטיפול בסרטן הלבלב.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}