כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מחפשים עבודה? השר יעזור לכם למצוא

שר התעשיה והמסחר פרס את חסותו על יריד תעסוקה לחרדים, שיתקיים ביום ראשון הקרוב בבניני האומה בירושלים • המומחים יפגישו אתכם עם מעסיקים פוטנציאליים בהפרדה מלאה

חרדים עובדים. צילום אילוסטרציה
חרדים עובדים. צילום אילוסטרציה

מאז נכנס לתפקידו עושה שר התעשיה והמסחר, שלום שמחון, מאמצים רבים כדי לסייע ככל יכולתו לשלב את הציבור החרדי במקומות עבודה. לפני מספר חודשים ליוויתי אותו כשהגיע אל הסניף הירושלמי של מפת"ח. הוא שוחח עם חרדים שהשתלבו בלימודים ובעבודה ומאז ועד היום אינו מפסיק לעשות.

ביום ראשון הקרוב יתקיים בבנייני האומה יריד תעסוקה, אותו יזם ארגון ג'וינט תב"ת, יחד עם שותפיו מפתח, קמח ותמ"ך, עירית ירושלים ומשרד התמ"ת, מיהר להרים את הכפפה ונטל חסות על האירוע.

מה יהיה שם? ובכן מי שיבוא למקום ימצא תחת קורת גג את נציגי החברות הגדולות והמובילות במשק, כשהם מצוידים בהצעות עבודה, במיוחד עבורו. גם חברות כוח אדם ישמחו להציע את מרכולתם: מקומות עבודה.

מה שיפה ביריד מהסוג הזה הוא שמומחי מפת"ח יושבים איתך ועוזרים לך לנסח קורות חיים, במקום אתה מתראיין אצל מעסיק פוטנציאלי ובהחלט יכול לצאת משם 'עם עבודה בכיס'. אם אתה אחד שרוצה 'ללמוד תחילה', תמצא שם את נציגי המכללות השונות, וכן, גם את נציגי ארגוני הקרנות שיוכלו לסייע לך לשלם את הלימודים.

אל דאגה, היריד נפרד: נשים בבוקר (10-13:30), גברים אחה"צ (14:00-18:00), וגם, חשוב מאד: הכול חינם למחפשי העבודה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}