כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מהפך • רדיו 'קול ברמה' עקף את 'קול חי'

סקר ההאזנה החצי-שנתי לתחנות הרדיו בישראל, TGI, מסמן מהפך: 'קול ברמה' היא תחנת הרדיו החרדית המובילה בישראל • 'קול חי' עם ירידה של יותר מ-20 אחוזים בכלל הגילאים

מאזין, במשרדי קול ברמה. צילום: יוסי שחר
מאזין, במשרדי קול ברמה. צילום: יוסי שחר

סקר ההאזנה החצי-שנתי לתחנות הרדיו בישראל, TGI, פורסם היום (ד'). על פי נתוני הסקר, מסתמן מהפך: תחנת הרדיו 'קול ברמה' היא תחנת הרדיו החרדית המובילה בישראל.

לפי הסקר, 'קול ברמה' שומר על כוחו כבר תקופה ארוכה ומציג נתון של 4.5% האזנה בקרב גילאי 18+ בסקר הכללי, וממוקם במקום החמישי מבין 16 תחנות הרדיו האזוריות בישראל, זאת אחרי פחות משנתיים וחצי של פעילות.

"לעומת זאת, רדיו 'קול חי' הוותיק, המשדר למעלה מ-15 שנה, מקבל רק 4.3%, עם ירידה של יותר מ-20 אחוזים בכלל הגילאים.

"לקהל החרדי והדתי בישראל יש תחנת רדיו איכותית, נקייה עם תוכן משובח בהגשת בכירי השדרנים במגזר החרדי", אומרים ב'קול ברמה'. "'קול ברמה' היא התחנה החרדית המובילה היום בקרב הציבור המסורתי-דתי-חרדי עם אחוזי האזנה גבוהים במיוחד".

וברדיו 'קול חי' אומרים: "'קול חי' עולה מידי שנה בשיעור אחוזי האזנה באופן עקבי ולפי כל המדדים המקצועיים קיימת מגמה ברורה של עליה לאורך זמן באחוזי האזנה. כמו בכל סקר, תמיד תיתכן בנקודה מסוימת עליה או ירידה חריגה שאינה משפיעה על המגמה, אין לנו ספק כי הרדיו ימשיך להיות תחנת הבית וגוף המדיה המוביל של המגזר הדתי והחרדי".

גם תחנת הרדיו הצעירה 'גלי ישראל' רושמת עלייה של כ-50 אחוזים, ומקבלת 1.2 אחוזים מכלל המאזינים לרדיו.

נתונים נוספים: רדיו מורשת – 3.4%.

תחנות הרדיו האזוריות בכללן רושמות - בממוצע - עלייה של שמונה אחוזים בהאזנה להן, בעוד תחנות קול ישראל רושמות ירידה של שמונה אחוזים.

תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל היא עדיין גלגלצ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}