כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

חטיפת בריסקמן: הוגש כתב אישום נגד זוג מליקווד

כתב אישום הוגש כנגד בני הזוג ווקס בחשד שנהגו באלימות כלפי סרבן הגט - ישראל בריסקמן • השיטה להוצאת הגט: מכות, איומים ושק הגופות • ניפגש בבית המשפט

תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

סיפורו של סרבן הגט ישראל בריסקמן מגיע גם לחדרי החקירות של ה-FBI.

הבוקר (ג') מתפרסם כי זוג חרדים מואשמים בהכאתו ובחטיפתו של בריסקמן. על פי הפרסומים, בני הזוג איימו לקבור את בריסקמן בעודו בחיים, בשל העובדה שהוא מסרב לתת גט לאשתו.

התובע הכללי בטרנטון מסר כי, "הזוג דיוויד ווקס ורעייתו ג'ודי הסגירו עצמם לסוכני הFBI לאחר שנחשדו במעשים שהוזכרו לעיל". יצוין, כי בית הדין בישראל דן כבר במשך תקופה ארוכה בהליכי גירושין של משפחת בריסקמן זאת לאחר שהבעל מסרב לתת גט לרעייתו.

מכתב האישום עולה כי ישראל בריסקמן עבד עבור ווקס והגיע לפגישה לילית בביתו. כאשר הגיע, לקח אותו לחדר בקומה העליונה בבית, שם קפצו עליו שני גברים אלמונים, היכו אותו, קשרו אותו וכיסו את עיניו.

ממסמכי החקירה עולה, כי לאחר המכות שקיבל, הסכים לתת גט לאשתו, אולם השלושה המשיכו להכות אותו במשך שעות ארוכות, ואחד מהאלמונים אף אמר לו כי מדובר במעשה נקמה, על שעיכב את הגט לאשתו

"הם הראו לקורבן שקית גופות ואמרו לו כי אם לא ייענה לדרישות, הוא ייקבר בעודו בחיים בהרי הפוקונו", כתב סוכן ה-FBI בתצהיר שפורסם אתמול. "שקית גופות כהה הוכנסה לחדר והונחה על הקורבן על ידי ווקס, שאמר: 'זה כדי שתתרגל לגודל'".

ווקס נאשם גם שצלצל לאביו של בריסקמן המתגורר בישראל ודרש ממנו 100 אלף דולרים עבור אשתו לשעבר של הקורבן, ועל פי כתב האישום הוסיף: "אתה רוצה הלוויה או גירושין?".

לאחר המעשה, לקחו אותו הגברים במכונית בה נהגה אשתו של ווקס, ג'ודי, והובילו אותו לבית בן דודו של דיוויד בברוקלין, שם שחררו אותו.

סוכני ה-FBI שהגיעו מאוחר יותר לדירה, מצאו ראיות שתומכות בגרסתו של האיש, ואף מסרו כי אשתו של בריסקמן הגיעה לניו יורק יום לפני התקיפה ועזבה אותה ביום שלמחרת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 122 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}