כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הילדים נעלמו מהרחובות • אימה בבורו-פארק

רצח הילד לייבי ז"ל היכה בהלם את שכונת בורו-פארק • הילדים נעלמו מהרחובות ומבוגרים חוששים לשהות לבדם • "ההורים קמים בלילה לוודא שהילד שלם במיטתו"

חיידר באיאן, מכאן יצא לייבי ז"ל ולא שב. צילום: בחדרי חרדים
חיידר באיאן, מכאן יצא לייבי ז"ל ולא שב. צילום: בחדרי חרדים

פרשת הרצח של הילד לייבי קלצקי ז"ל - עוד תמשיך להעסיק רבות את הציבור החרדי, אך בעיקר הוא מעסיק את תושבי שכונת בורו-פארק, שהאימה היכתה ברחובותיה.

"האימה מורגשת בכל העיר", אומר אחד התושבים ל'בחדרי חרדים'. "הרחובות ריקים מילדים. אלו שכן שוהים בחוץ - מצויים תחת השגחה מתמדת של הוריהם, שלא נותנים להם ללכת יותר מחצי בלוק לבדם.

"אין יותר ילדים ההולכים לבדם לבתי ספר או לקעמפים, גם לא בליווי אח או אחות גדולה ומבוגרת. בכלל, הרחובות בבורו-פארק מתרוקנים כבר בשעה 9 וחצי בערב.

"אחד השכנים שלי סיפר, שהגיע הביתה בלילה וראה שכל האורות בביתו דלוקים. רעייתו פשוט חששה ללכת לישון. אי-אפשר לתאר את הפחד. גם מבוגרים חוששים: סיפר לי אדם ששהה בחתונה לבדו ואשתו התקשרה אליו כל עשרים דקות, לוודא ששלומו טוב. הורים קמים בלילה 30 פעם, לבדוק אם ילדיהם במיטותיהם ואם הם שלמים".

• עד כדי כך?

"אתה לא מתאר עד כמה", הוא אומר. "הפחד גדול, גם ילדים שיוצאים מבתיהם בליווי מתאים, גם הם, מתקשרים בסלולארי לאמם, ומדברים עמה כל הזמן, עד שהם חוזרים לביתם.

"אני מקווה שלאחר שימצו את הדין עם הרוצח, השקט והשלווה אולי יחזרו לשרור ברחובות בורו-פארק".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}