כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

מי מונע מילדי סאטמר לעלות למעבורת?

משפחות מויליאמסבורג שרצו לעלות על המעבורת החדשה המובילה למנהטן גילו להפתעתם כי הזכיין היהודי קבע מכסת ילדים • "אנחנו נילחם בתופעה. זה לא הגיוני"

המעבורת השנויה במחלוקת
המעבורת השנויה במחלוקת

בתקופה האחרונה נחנכה מעבורת בין שכונת וילאמסבורג למנהטן. המעבורת שלוקחת מידי בוקר אנשי עסקים שנוסעים לעמל יומם במשרדים במנהטן, משמשת בשעות הצהריים ככלי תעבורה עבור משפחות שרוצות לבקר בעיר הגדולה.

אלא שאם חשבתם לבקר בקרוב בוילאמסבורג, ומשם 'לקפוץ' למנהטן יחד עם הילדים, כדאי שתחשבו שוב.

משפחות מויליאמסבורג שניסו לאחרונה להשתמש במעבורת "פארי" - שנוסעת מויליאמסבורג למנהטן ומשמשת ככלי תחבורה עירוני, נאלצו לשוב על עקבותיהם לאחר שמאבטחי האוניה , מנעו מהילדים לעלות למעבורת וטענו כי 'מכסת הילדים' – אינה מאפשרת העלאת ילדים נוספים.

מבירור שעשו המשפחות עלה כי בעלי האוניה שזכו בזיכיון, החליטו על מכסה של 25 ילדים שיוכלו לעלות למעבורת. האוניה עצמה מכילה 300 מקומות, והגזירה נראית חסרת הגיון.

העסקן המקומי ר' אייזיק אברהמ'ס שנאבק בהחלטה התמוהה אמר בסוף השבוע: "זו אפלייה חסרת הגיון. מי שמפעיל את המעבורת הוא יהודי והוא יודע היטב שהמשפחות החרדיות הן משפחות ברוכות ילדים, חוץ מזה באף מעבורת אחרת אין תקדים למכסת ילדים. במנהטן פועלת כבר שנים מעבורת שנוסעת לסטטן איילנד ומעולם לא שמענו שם על מכסת ילדים".

בעלי הזיכיון אומרים בתגובה כי "כל מעבורת מצוידת ב-25 אפודות הצלה לילדים, ואין באפשרותנו להעלות יותר מכך".


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}