כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

עד 2,000 ש"ח מענק למצטרפים חדשים ללאומי

בנק לאומי מציע לפותחים חשבון - התחלה חדשה ומשתלמת במיוחד • בנוסף להטבה, נהנים לקוחות לאומי ממגוון שירותים וכלים מתקדמים המאפשרים להם לנהל טוב יותר את חשבון הבנק • כתבה פרסומית

עד 2,000 ש"ח מענק למצטרפים חדשים ללאומי

הצעה חדשה מלאומי לפותחים חשבון בבנק המתקדם בישראל: מענק של עד 2,000 ₪ ללקוח, כאשר 1,000 ₪ יינתנו במעמד פתיחת החשבון, ו-1,000 ₪ נוספים יופקדו עבור הלקוח בחיסכון ב-36 תשלומים חודשיים שווים.

בנוסף, נהנים לקוחות לאומי ממגוון שירותים וכלים מתקדמים המאפשרים להם לנהל טוב יותר את חשבון הבנק. המענק מותנה בפעילות בכרטיס האשראי בסכום חודשי של 3,000 ₪. ההצעה מצטרפת למגוון מוצרים פיננסיים המותאמים לצרכי הלקוח החרדי, כולל מסלולים מיוחדים לתלמידי ישיבה, מתחתנים, מחתנים ומסלולי חיסכון אטרקטיביים לצעירים.

לקוחות לאומי נהנים מתנאים משתלמים במיוחד, כאשר על פי ההודעה של מפקח על הבנקים, שמפרסם את תעריפי העמלות של הבנקים בישראל, עמלות לאומי הן הנמוכות ביותר ללקוח, מבין הבנקים הגדולים, בפעולת המתבצעת ע"י פקיד. לפי אותה בדיקה של בנק ישראל, גם בערוצים הישירים (טלפון או ערוצים דיגיטאליים), לאומי נמנה על הבנקים הזולים ביותר בעלות לפעולה. בנק ישראל גם פרסם לאחרונה את הסקירה השנתית ל-2010 בתחום הטיפול בפניות ובתלונות הציבור. על פי הסקירה, לאומי מוביל בפער גדול על פני הבנקים המתחרים זו השנה השביעית ברציפות באיכות שירות הלקוחות. בלאומי נרשמה כמות הפניות הנמוכה ביותר במערכת, למרות שהינו הבנק המוביל, כאשר גם שיעור התלונות המוצדקות על פי בנק ישראל הוא הנמוך ביותר מבין הבנקים בישראל.

בימים אלו יוצא לאומי בפעילות שיווקית רחבת היקף, כולל קמפיין פרסומי במדיה החרדית, תחת כותרת 'פתחנו לך חלון הזדמנויות.. לא תנצל אותו ?', וכן שילוט חוצות וקידום מכירות בריכוזים החרדיים הגדולים. במסגרת קידום המכירות יקבעו נציגי לאומי למעוניינים פגישה עם מנהל הסניף הקרוב למקום מגוריהם, לצורך פתיחת החשבון וקבלת המענק המיוחד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}