כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

אפקט הקוטג'? כשזבולון אורלב אורז מצרכים

הח"כ, שביקר במרכז 'חסדי נעמי', מצא את הסיבה להיקף העוני במדינה • ואיפה הממשלה? "חברה יהודית משלימה את מה שהרשויות לא מצליחות לעשות", השיב בהתחמקות

צילום: עופר עמרם
צילום: עופר עמרם

"אין שום סיבה לשלם את המחירים הגבוהים שנובעים מפערי תיווך גבוהים, בין המחיר שנרכש מהספק או היצרן, לבין מחירו הסופי בחנות. אפשר ומותר להרוויח, אבל צריך להישאר בפרופורציות" אומר ח"כ זבולון אורלב מסיעת הבית היהודי, "חסדי נעמי יכולים להיות דוגמה מצוינת לפערי תיווך הגיוניים, במיוחד כשהם שמצליחים למכור לצרכן את אותו מוצר בשליש המחיר".

ח"כ אורלב ביקר במשך שעה ארוכה במתחם החסד הגדול של חסדי נעמי בבני ברק, עמד מקרוב על הכנות לחתונה למעוטי יכולת בבית "ארמונות חן", מדד כובע בחנות החסד המיוחדת, סייע ללוחמי הנדסה לארוז מוצרי מזון למשפחות נזקקות ובעיקר התרגש.

הרב יוסף כהן, מנכ"ל ארגון חסדי נעמי, דיבר על היד הפתוחה של העם. "עם ישראל בא ונותן, קיבוצים וחקלאים נותנים בלי סוף, זה מרנין את הלב, וזה מרגש מאוד".

אורלב נשאל, האם פעילות גופי החסד לא באה במקום פעילות הממשלה? "חברה אזרחית, ובעיקר חברה יהודית משלימה את מה שהרשויות לא מצליחות לעשות.

"לצערי, המדיניות הניאו-ליברלית שהשתלטה עלינו די בקיצוניות, הגדילה את הפערים ואף הגדילה את היקף העוני במדינת ישראל ולכן ראוי לעודד את הארגונים והגופים שנכנסים לתחום החסד", אמר אורלב בהערכה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}