כ"ד אלול התשפ"ד
27.09.2024

הגר"י מצגר חנך מרכז שירות ומכירה חדש של פלאפון בירושלים

החנות נפתחה בשכונת גאולה בירושלים, באזור שנותן מענה נכון וראוי לציבור החרדי • הלקוחות יוכלו ליהנות משירותי מכירה, שדרוג והחלפת מכשירים

הרב מצגר בטקס קביעת המזוזה
הרב מצגר בטקס קביעת המזוזה

באירוע מכובד, במעמד הרב הראשי לישראל הגר"י מצגר, ובהשתתפות ראשי חברת פלאפון, נקבעה מזוזה למרכז השירות והמכירה של פלאפון ברחוב מלאכי ישראל 45 ירושלים. הגר"י מצגר, שאף הוא נמנה עם לקוחות פלאפון, ברך על פתיחת החנות הייעודית למגזר החרדי בלב ליבה של ירושלים, באזור שנותן מענה נכון וראוי לציבור החרדי, דבר המלמד על היותה של פלאפון קשובה לצרכיו של הציבור החרדי.

בגזירת הסרט התכבדו רונית מרכוס - סמנכ"ל חטיבת השירות והמכירות הפרטית בפלאפון ועמי ברנר - מנהל אגף ערוצי הפצה בפלאפון. רונית מרכוס ציינה בדבריה: "ההחלטה לפתוח נקודת שירות ומכירה בלב ליבו של המרכז החרדי בירושלים באה בעקבות העלייה החדה במכירות המכשירים החדשים בקומה הכשרה וראיית המגזר החרדי כאסטרטגי לחברת פלאפון".

בהמשך דבריה ציינה מרכוס: "פלאפון מקיימת דיאלוג ארוך טווח עם המגזר החרדי ומשקיעה משאבים רבים בהדרכת וקליטת צאות נשים חרדיות לעבודה במוקדי השירות של חברת פלאפון, כאשר החברה מגלה גמישות רבה ופועלת להתאמת מקום העבודה לאורך חייהן ודואגת למקומות מופרדים וכשרים".

במהלך האירוע שוחחו ראשי החברה והרב הראשי על הפעילויות הרבות שמבצעת פלאפון למען הציבור החרדי, כגון: התאמת שירותיה לצרכים הייחודיים של הציבור החרדי, הפריצה הגדולה של פלאפון בתחום המכשירים הכשרים בהכנסתם של מכשירי דור 3, מתקדמים ביותר התומכים ברשת החדשה + High Speed GSM, כך גם עלה במהלך השיחה, התרומה לקהילה אותה מקיימת פלאפון במשך השנה כולה.

בנקודת השירות ומכירה ברחוב מלאכי ישראל 45 גאולה – ירושלים יוכלו לקוחות הקומה הכשרה של פלאפון ליהנות משירותי מכירה, שדרוג והחלפת מכשירים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}