ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

חשד לטרור בלונדון: פצועים באירוע דריסה

נהג מונית דרס הולכי רגל מחוץ למוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון, הוא נעצר במקום. לפי ההערכה מדובר בתאונה

משטרה בלונדון. ארכיון
משטרה בלונדון. ארכיון



נהג מונית דרס במכוון הולכי רגל מחוץ למוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון, הוא נעצר במקום.

מספר אנשים נפצעו לאחר שמכונית דרסה אותם כשצעדו על המדרכה מחוץ למוזיאון להיסטוריה של הטבע בלונדון היום אחר הצהריים בסביבות השעה 17.00 שעון מקומי.

הגבר הדורס הוצמד במהירות על ידי מאבטחים ונעצר על ידי המשטרה בלב מוזיאון של הבירה לונדון בקנסינגטון. הדיילי מייל מדווח כי מאות תיירים מפוחדים נמלטו מהמקום בזמן שמונית מסוג טויוטה פריוס שחורה התנגשה בקהל של עד 10 אנשים, כאשר הרכב פוגע במכוניות נוספות.

תמונות שמגיעות מהמקום מראות את המאבטחים מחזיקים אדם מכוסה בדם עם הריסות של רכב פזורות על הכביש. עשרות שוטרים חמושים הגיעו במהירות למקום יחד כלבי גישוש.

בנקאי בשם גרג קינג סיפר שהוא היה האדם הראשון להתקשר למשטרה לאחר שכמעט נפגע על ידי הרכב.

עדת ראיה בת ה-22 סיפרה לדיילי מייל: "טויוטה שחורה נסעה ישר לעברנו ולקהל שעמד שם, שמעתי חריקות צמיגים והרבה צרחות ואז התנגשות חזקה של הרכב, לתוך אנשים, ואז הנהג סטה ונכנס בתוך המכונית בצד השני של הכביש שעצרה אותו מהנסיעה, אנשים רצו לכל הכיוונים, ואז מאבטחים מהמוזיאון ושני אנשים נוספים מהקהל קפצו עליו ועצרו אותו כשפניו על הקרקע.

בריטניה כבר תקופה ארוכה במצב קשה מפגועי בשנת -2017 היו חמישה פיגועים, במאי נרצחו 22 בני אדם בהופעה במנצ'סטר. במרץ מחבל דרס הולכי רגל בגשר ווסטמיניסטר והרג ארבעה בנוסף דקר שוטר למוות, ביוני שלושה טרוריסטים דרסו הולכי רגל בגשר לונדון ואז יצאו למסע דקירות והרגו שמונה בני אדם.
לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}