חדש: דאודורנט ייחודי לגברים עם עוצמה והגנה מקסימאלית
Rexona - מותג הדאודורנטים המוביל, משיק סדרת דאודורנטים ייחודית לגברים, עם הגנה מקסימאלית שמתאימה לאנשים שחיים במרוץ עם קצב יום מהיר • כתבה פרסומית
- ליאור וייץ
- כ' סיון התשע"א
- 4 תגובות
Rexona - מותג הדאודורנטים המוביל מבית יוניליוור מרחיב את מגוון מוצריו ומשיק סדרת דאודורנטים ייחודית לגברים. בהמשך להשקת מותג הדאודורנטים המוביל Rexona בישראל לפני כשנה, מרחיב המותג את מגוון המוצרים, ומשיק סדרת דאודורנטים ייחודית המיועדת לגברים – Rexona V8.
ההשראה לשמה של סדרת הדאודורנטים החדשה- Rexona V8 לקוחה ממכוניות המרוץ. מנוע V8 הינו החלק החשוב ביותר במכוניות המרוץ המובילות והוא סמל לעוצמה והגנה. דאודורנט רקסונה V8 מספק הגנה מקסימאלית "שתעמוד בקצב שלך", הגנה שמתאימה לאנשים שחיים במרוץ עם קצב יום מהיר. הסדרה כוללת מוצר חדש המוצע בשלושה פורמטים – ספריי, סטיק ורול-און. בנראות ספורטיבית ייחודית, בצבע צהוב בולט במיוחד.
Rexona פותח בשנת 1908 על ידי רוקח אוסטרלי ואשתו. מאז התפתח המותג והפך למוביל בעולם עם היקף מכירות של 1.16 מיליארד אירו בשנה, בזכות טכנולוגיה ייחודית המעניקה בטחון אפקטיביות יוצאת דופן. צוותי הפיתוח של המותג היו הראשונים שגילו את השפעת האדרנלין על הפרשות בלוטות הזיעה בבית השחי. שחרור אדרנלין בגוף עשוי לגרום לנו לזיעה ולריח לא נעים. הנוסחה הייחודית בנויה כך שמזהה את סוגי הזיעה השונים ומטפלת בהם בהתאם. חלקה של בלוטת הזיעה שמייצר את הזיעה נמצא 4 מ"מ מתחת לשכבת העור, רקסונה פועל ע"י עצירת הזיעה בסמוך לעור. Rexona משווק בלמעלה מ- 30 מדינות (בחלקן תחת המותג SURE), אשר ביותר ממחצית מהן הינו המותג המוביל במכירות. מגוון המוצרים תחת המותג כולל סדרות ייעודיות לנשים, גברים ונערות צעירות.
איל עמית, מנהל תחום הדאודורנטים ביוניליוור ישראל: "השקת Rexona בישראל זכתה להצלחה רבה. בתוך פחות משנה הפך המותג לשלישי מבין הנמכרים ביותר בישראל בזכות ההגנה המצוינת שהוא מעניק. בעקבות הצלחת השקת המותג בקרב המגזר החרדי, אנו ממשיכים לפנות באופן עקבי למגזר זה, המאופיין במודעות גבוהה לאיכות ולמותגים בינלאומיים. הסדרה הנוכחית פונה במיוחד לקהל הגברים שחי בקצב יום אינטנסיבי ואין לנו ספק כי היא תמשיך ותחזק את מעמדו של Rexona כמותג דאודורנטים מוביל בישראל". השקת הסדרה תלווה בקמפיין נרחב באמצעי המדיה השונים באמצעות פרסום מימד. הקמפיין יתמקד בהגנה המקסימאלית שמעניק רקסונה, במרוץ היומיום.
מותג רקסונה מציע סדרה של 27 דאודורנטים בשלושה פורמטים: ספריי,סטיק ורול-און ובמגוון ניחוחות: 15 מוצרים המיועדים לגברים בניחוחות אקטיב, קוואנטום, אקסטרים, ספורט והחדש – V8; 12 מוצרים המיועדים לנשים בניחוחות כותנה,טלק, במבוק, ומזין.
מוצרי הספריי מוצעים במחיר של 21.99 ₪ למיכל בנפח 175 מ"ל, מוצרי הרול און מוצעים במחיר של 21.99 ₪ לדאודורנט בנפח 50 מ"ל ומוצרי הסטיק מוצעים במחיר של 24.99 ₪ לדאודורנט במשקל 50 גר'.
ההשראה לשמה של סדרת הדאודורנטים החדשה- Rexona V8 לקוחה ממכוניות המרוץ. מנוע V8 הינו החלק החשוב ביותר במכוניות המרוץ המובילות והוא סמל לעוצמה והגנה. דאודורנט רקסונה V8 מספק הגנה מקסימאלית "שתעמוד בקצב שלך", הגנה שמתאימה לאנשים שחיים במרוץ עם קצב יום מהיר. הסדרה כוללת מוצר חדש המוצע בשלושה פורמטים – ספריי, סטיק ורול-און. בנראות ספורטיבית ייחודית, בצבע צהוב בולט במיוחד.
Rexona פותח בשנת 1908 על ידי רוקח אוסטרלי ואשתו. מאז התפתח המותג והפך למוביל בעולם עם היקף מכירות של 1.16 מיליארד אירו בשנה, בזכות טכנולוגיה ייחודית המעניקה בטחון אפקטיביות יוצאת דופן. צוותי הפיתוח של המותג היו הראשונים שגילו את השפעת האדרנלין על הפרשות בלוטות הזיעה בבית השחי. שחרור אדרנלין בגוף עשוי לגרום לנו לזיעה ולריח לא נעים. הנוסחה הייחודית בנויה כך שמזהה את סוגי הזיעה השונים ומטפלת בהם בהתאם. חלקה של בלוטת הזיעה שמייצר את הזיעה נמצא 4 מ"מ מתחת לשכבת העור, רקסונה פועל ע"י עצירת הזיעה בסמוך לעור. Rexona משווק בלמעלה מ- 30 מדינות (בחלקן תחת המותג SURE), אשר ביותר ממחצית מהן הינו המותג המוביל במכירות. מגוון המוצרים תחת המותג כולל סדרות ייעודיות לנשים, גברים ונערות צעירות.
איל עמית, מנהל תחום הדאודורנטים ביוניליוור ישראל: "השקת Rexona בישראל זכתה להצלחה רבה. בתוך פחות משנה הפך המותג לשלישי מבין הנמכרים ביותר בישראל בזכות ההגנה המצוינת שהוא מעניק. בעקבות הצלחת השקת המותג בקרב המגזר החרדי, אנו ממשיכים לפנות באופן עקבי למגזר זה, המאופיין במודעות גבוהה לאיכות ולמותגים בינלאומיים. הסדרה הנוכחית פונה במיוחד לקהל הגברים שחי בקצב יום אינטנסיבי ואין לנו ספק כי היא תמשיך ותחזק את מעמדו של Rexona כמותג דאודורנטים מוביל בישראל". השקת הסדרה תלווה בקמפיין נרחב באמצעי המדיה השונים באמצעות פרסום מימד. הקמפיין יתמקד בהגנה המקסימאלית שמעניק רקסונה, במרוץ היומיום.
מותג רקסונה מציע סדרה של 27 דאודורנטים בשלושה פורמטים: ספריי,סטיק ורול-און ובמגוון ניחוחות: 15 מוצרים המיועדים לגברים בניחוחות אקטיב, קוואנטום, אקסטרים, ספורט והחדש – V8; 12 מוצרים המיועדים לנשים בניחוחות כותנה,טלק, במבוק, ומזין.
מוצרי הספריי מוצעים במחיר של 21.99 ₪ למיכל בנפח 175 מ"ל, מוצרי הרול און מוצעים במחיר של 21.99 ₪ לדאודורנט בנפח 50 מ"ל ומוצרי הסטיק מוצעים במחיר של 24.99 ₪ לדאודורנט במשקל 50 גר'.
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות